@encikbraa
KOLEKSI BRA ARTIS DAN KOLEKSI AWEK MELAYU
Posts
60
Last update
2022-08-09 05:58:10

    Dulu

    Sekarang

    Sarah Hildebrand - Sport Bra

    salah seorang artis yang berubah 360 darjah dari seorang yang bertudung..terus menjadi seorang yang open minded..dulu elok tertutup tapi sekarang relax je dia pakai sport bra untuk tontonan umum..kalau dulu nak tengok perut dia pun tak bole tapi sekarang bukan setakat perut..ketiak dan lurah tetek pun dah selalu dia belanja..bagi pendapat korang semua..setuju tak dia berubah jadi macam ni atau kekal macam dulu bertutup penuh sambil belanja sikit-sikit.