@pantat201113
Pantat Sedap
Posts
1350
Last update
2019-02-25 17:51:06

    Aduh akak syg.. aku lancap depan kau pun,awk buat tak kesah je,siap tanya “knp lancap akak? Akak tak cantik pun,awk horny ek tengok akak.. aku ckp,tak tahan tengok bontot besar akak ni,akak ni ckp, ” dtg sini duduk tepi akak,nnt org nmpk kalau awk depan akak.. aku lancap sebelah akak ni, sambil akak tu ckp, awk ni prangai tak senonoh laa,cepat sikit pancut tu,kang nnt org nmpk pula..fuuhhh jujur beb, aku tak tipu,aku lancap 2 kali pancut,tapi akak tu tak nak pegang n blowjob. Dia nak tengok je aku lancap,hampir kantoi tadi dgn seorg staff lelaki,nasib masa dia masuk,aku dah pancut 2 kali..fuuhhh seram juga tadi..cibaii pngalamn yg best..esok nak buat lagi,kot2 akak tu nak blowjob atau nak fuck..kakau dpt fuck,aku tak upload video beb..hari yg baik hri ini..yihakkkk!!