pemburubetina77

    BERZINA DENGAN IBU TIRI: MIRA SYAFIRA 😈

    Sekadar fantasi🤪

    Sejak mak ayah aku bercerai, aku tinggal dgn ayah aku berdua, abang dgn akak aku dh masing2 dh kawin.

    Lps 5 tahun ayah single, dia ckp dia nk kawin. Bila dia tunjuk gmbr terkejut aku rupanya bakal mak tiri aku adalah Mira Syafira.

    Mira ni janda paling mantap dkt IG and mmg jd modal melancap lelaki termasuklah aku. Aku tak tau mcm mana dia nk dkt ayah aku yg dh umur 50 tahun, sbb duit la kot hehe.

    Lps ayah aku dh kawin baru. Kitaorg bertiga dkt rumah sbb aku anak bongsu dan masih study dkt university. Makin hari makin geram tgk mak tiri aku ni dan aku menyimpan azam bahawa satu hari nanti aku pasti dapat berzina dgn dia.

    Selalunya aku senyap2 masuk bilik tidur dia aku cium spender dia yang masih belum basuh sambil aku melancap. Fuckk bau mmg stim habis doh lps tu ada lekit putih. Sah2 Mira ni hari2 melancap bila ayah aku kerja. Satu hari tu, aku mcm biasa tgh melancap sambil layan gstring merah dia. Aku lilit gstring tu dkt btg aku sambil tu muka aku tekup dgn coli biru dia.

    Tgh aku syok melancap tiba Mira jerit “Woii kau buat apa tu hah?!” Pucat muka aku nmpk mak tiri aku dkt belakang aku.

    “Err tkde apa mommy..Faiz nk tolong basuh baju kotor mommy..” ujar aku. “Kepala hotak kau, kau ingat aku bodoh ke..kau tgh melancap guna gstring dgn bra aku..aku bgtau ayah!” ugut mak tiri aku.

    Terasa tercabar aku tengking mak tiri aku “Woi betina kau ingat aku tak tau yg kau memantat dgn jantan lain bila ayah aku tkde!..kau jgn cabar aku..aku ada bukti video kau memantat dgn kwn gym kau dlm rumah ni!!” tengking aku.

    “Eerr mcm mana Faiz tau?..” ucap Mira gentar. “Haha kau ni bodoh la..rumah ni penuh spycam..aku malas je nk bgtau ayah..” aku ckp.

    “Pleasee jgn bgtau ayah..nanti dia ceraikan mommy..” rayu Mira. “Tau pun kau..kau nk ayah aku sbb duit je kan?..sini kau melutut dpn aku” tengking aku sambil tarik rambut aku tiri aku memaksa dia melutut.

    “Faiz, tolonglah jangan buat mommy mcm ni.. i ni mommy u.. Hormatlah sikit..”, rayu Mira sambil mencuba mengelakkan pipinya dari terus disondol batang aku.

    “Jgn melawan mommy..kalau tak Faiz bgtau ayah..lg pun buat apa nk hormat..tah dh berapa bnyk konek dh mommy hisap kan?” sindir aku sambil tepuk2 btg atas muka dia.

    “Okay la mommy ikut ckp Faiz..tp ni rahsia kita” ujar Mira. Mak tiri aku tergamam dgn pelir anak tirinya yg tebal dan menegang hebat serta berdenyut-denyut.

    Mira pegang pelir aku sambil ckp “Oh my god..Tebalnya batang Faiz ni”.

    Mak tiri aku l mulai tekun melancapkan pelir aku itu dgn genggaman telapak tangannya. Matanya semakin stim menatap pelir bengkok aku yg tidak henti-henti menitik air mazi.

    Mak tiri aku terus hisap batang aku dgn bersungguh. Turun naik kepala dia hisap batang aku. Sambil tu aku pegang kepala dia dan aku tekan batang sampai ke tekak dia.

    “Fuckk sedapnya mommy hisap..powernya mommy hisap batang mcm pornstar heheh” puji aku.

    Aku menghenjut mulut Mira Syafira sedalam-dalamnya dgn rakus. Aku mendongak kenikmatan ketika melempiaskan nafsuku dgn facefuck yg deras terhadap mulut cantiknya.

    “Perghh! Sedap giler henjut mulut mommy..”, puji aku sambil memandangnya. Paling tak tahan bila mulut Mira Syafira ni sedut2 telur aku sambil tgn dia tak henti lancapkan konek.

    Aku masukkn tgn dalam seluar dia, “Fuckk..basah pussy mommy ni…” usik aku sambil gentel bijik kelentit dia.

    Aku baring kan dia dan “slrupp slrupp” bunyi lidah aku menyerang pepek tembam dan takde bulu mak tiri aku ni.

    “Arghh fuckkkk sedapnyaa” desah Mira. Aku tolak2 lidah aku dkt lubang pepek dia sambil tu aku usap2 lubang bontot dia.

    Lps tu lidah aku makin galak mengerjakan puting buah dada Mira yg tersentak-sentak menerima asakan deras lidah aku.

    “Nanti dh ada susu..Faiz nk hisap tau”. ucap aku. Mulut aku tak lepas hisap tetek mantap dia yg sememangnya menjadi idaman jantan kt luar sana.

    pemburubetina77

    “Faiz nk ajar mommy mcm mana nk jd ibu tiri yg baik” ucapku. Aku baringkn dia dan aku naik atas badan dia sambil batang aku tala dkt muka dia. Batang keras aku terus menujah ke mulut Mira. Facefuck dlm posisi 69 itu penuh dgn kerakusan.

    (Plop! Plop! Plop! Plop! Plop! Plop!) bunyi batang pelir aku menghenjut mulut mak tiri aku. Lps tu, Mira melentik atas katil, aku terus santak btg aku masuk pepek bini ayah aku ni. Berkerut muka Mira sambil melentik bila kene tujah dgn aku.

    “Arghh fuckkk…bg la tau dulu..” rayunya. Aku menghenjut pepek mak tiri aku dgn hentakan yg deras sedalam-dalamnya. Mira meraung kesedapan walau pun aku tau senak pepek dia di tutuh aku.

    “Ahh! Ahh! Ahh! Fuckkk!”, raung Mira.

    “Huu, mommy.. Sedap pantat mommy ni.. Sedap.. siaaa..”, puji aku yg kesedapan menghenjut pepeknya.

    “Lagi, Faiz .. Ahh! Ahh! Ahh! Jangan stop.. Uhh! Fuck mommy harder baby Uhh! Mommy nk cum.. Ayah pon tak fuck mcm ni Ahh!”, rengek Mira.

    Aku laju kn henjutan dan tampar bontot mak tiri aku ni. “Arghh fukk im gonna cum baby” rengek Mira sambil memancut air putih keluar dari pukinya.

    Lps tu aku cabut batang dan gesel kn dkt lubang bontot dia. “Ehh faiz nk buat apa ni? No not my aas!” ujarnya.

    Aku terus ludah lubang bontot dia dan tekan batang masuk lubang bontot nya. “Arghh shit ketat nya asshole mommy” desah aku. “Fuckk sakit sial” jerit Mira.

    “Perghh.. Ketat betul bontot mommy..”, dengus aku masih menekan-nekan batang sambil mencium-cium belakang tubuh mulus Mira. Mak tiri aku diliwat anak tirinya dgn menggila. Dia mencuba mengemut duburnya sekuat-kuat hati serta merapatkan punggungnya erat-erat.

    “Pappp!!” bunyi tampar kuat singgah di bontot lentiknya. Aku tak hiraukn dan terus menutuh jubo mantap dia. Pap pap pap bunyi batang pelir aku hentak bontot mak tiri aku. “Fuckk sedap nya bontot mommy..padat gila sial” puji aku.

    Mira dah tak larat nk melawan dan hanyut dgn penzinaan dgn anak tirinya. Terkemut kemut lubang bontot dia bila aku cabut batang.

    “Arghh fuckk Faiz nk pancut mommy” desah aku. “Pancut dlm bontot mommy baby..be a good boy for mommy” rayunya.

    Henjutan pelir aku terus menujah jubo Mira dgn rakus sehinggalah aku memeluk tubuhnya dgn sangat erat dan memegunkan batang yg berada santak di dalam jubonya.

    Creet! Creet! Creet! Creet!)

    “Mommy! Faiz pancut dlm asshole mommy! Fuckk Sedap pancut gila pancut dlm bontot ni!”, teriak aku sambil memancutkan air maninya.

    “Yes.. Pancut lagi, baby.. Uh.. Shit panasnyaa.. baby..”, rengek Mira.

    Berpeluh kitaorg lps berzina dgn hebat. Aku cabut batang dari asshole Mira meleleh air benih aku keluar. Lps tu kitaorg cuddle and kiss dan tertidur bogel 😘