@awekjilboobs
Awek Melayu Jilboobs

Melayu Jilboobs bertudung singkat tetek melekat buah dada terjojol

Posts
267
Last update
2021-03-20 05:26:16

    “Itu la, semalam tu I ingat pasal you rasa takut2, tu yang dengar macam2. Lagi pun orang kata bila berubah tempat tidur, memang payah nak lena, lebih2 lagi tidur rumah orang laki2 yang kita tak kenal.”

    “Saya tau abang orang baik, saya pun dah rasa selamat dengan abang sekarang ni. Pasal tu saya boleh tidor lena.”

    “Dah la tu. Pi la kalau nak mandi dulu, tapi jangan berendam lama2 pulak. Nanti terlambat kita.”

    Aku tahu masa untuk subuh masih ada, dan aku pula tidak dapat bergerak, batang aku menegang semacam. Aku tak mahu dia melihatnya…

    https://www.wattpad.com/606930578-cerita-bersama-dewi-hari-tiga-selasa

    https://my.w.tt/6fYOMpRBJO

    image