@dpees
Untitled
Posts
5
Last update
2022-03-21 17:18:52

    Gambar baru stengah jam yg lepas.. Makcik Jamilah, Makcik Rosnah & Makcik Khadijah.. Target aku Makcik Jamilah yg baju merah.. umur 54 tahun.. suami buat x tau sejak kawin bini lain.. setakat 2/3 harini lepas aku baru dapat ejas cium mulut dan ramas kopek dia yg gebu tu je, tapi malam ni aku berjaya pujuk sampai dpt masuk dalam kain dia.. Makcik Jamilah klu duk rumah mmg x pakai bra, biasalah makcik2 kampungkan.. puting kopek dia mmg serius aku cakap terbaik sangat.. bulat besar dan hitam.. walau dia pakai jubah sekali pun puting kopek dia tetap akan timbul jugakk mcm dalam gambar ni.. ni baru sikit, klu time dia duduk menyandar kat atas sofa lagi jelas puting dia timbul.. Makcik Jamilah mmg tersangat sensitive di bahagian biji kelentit, baru usik sikit je dah mendengus rengek manja dan terkemut2 burik..