@gekdysmz
Untitled
Posts
41
Last update
2023-01-02 06:06:35

    Req dri dm,sial la ni baru betul muka nakal memang mintak kena jolok sial muka cmni.jangan ingat muslimah x de yang nakal.ni klau aku bukak kote aku memang dia isap dulu HAHHAHAAH bru tau yg dia ni gila seks aku koyakkan baju dia tampar2 tetek dia lepastu cubit tetek dia biar dia buat muka sakit.lepastu isap puting tetek dia gigit2 sikit biar dia jerit.tampar2 muka dia kiss dia dalam2.and then facefuck dia pegang kepala dia tekan dalam2 lepasty pancut biar mulut dia penuh air mani.Fuck sial sundal ni.koyakkan panties masam dia letak kat mulut dia lepastu fuck dia laju2 sampai lunyai pepek dia angkat bontot dia lepastu doggy dia pap pap pap sampai dia nangis HAAHAHAHH aku tampar bontot dia lepastu dah nak settle pancut kat muka dia kata kat dia jangan lap biar dia balik air mani tu kering kat muka AHAHAHAHAHAH.

    Alalaa..buat muka lak..dah la pakai baju satin pyjamas..tergoda nafsu aq..Ni Klau lah aq kat situ,nampak dye sorangยฒ kat dalam kereta..aq ape lagi bukak pintu kereta dye,tekup mulut dye Ngan kain sampai dye pingsan,n tarik kat manaยฒ tempat yg berselindung n xde orang,ape lagi baring kan terus dye atas lantai ke rumput.. sebelum tu londehkan ke seluar separuh,n naik atas badan dye n terus peluk dye lepastu terus cium mulut dye, aq pun terus ramas tetek dye dari luar baju satin yg dipakainya lalu aq tekanยฒ batang aq yg dah keras kat lurah antara 2peha nya yg berseluar satin..lalu aq pun tanggalkan seluarnya n panties nya.lalu panties nya aq sumbat kat mulut dye.n aq tala kan batang aq kat cipap nya lalu aq terus merodok masuk batang aq ke dalam cipapnya yg sudah tiada dara..aq terus kan henjut dari perlahan hingga la berdecit-decit bunyi hentaman batang aq keluar masuk,makin lama aq makin laju sampai la ianya sedar dan cuba memprotes namun siaยฒ kerana aq dah pun memancutkan air aq kedalam lubang nya..n aq merangkak bangun atas tubuhnya n aq tala kan batang aq dimukanya lalu aq tanggalkan panties dari mulutnya n aq sumbat batang aq dalam mulutnya,lalu aq terus henjut batang aq keluar masuk dari mulutnya sehingga la aq memancutkan air mani kedalam mulutnya.n setelah selesai aq siapkan diri aq lalu aq lari meninggalkannya...

    deliciouscontent01-deactivated2

    layan live lynn jual preloved, sedap ๐Ÿ˜๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ

    deliciouscontent01-deactivated2

    more from live lynn ๐Ÿ˜๐Ÿ’ฆ

    deliciouscontent01-deactivated2

    thankss lynn ๐Ÿ˜ muka lawaa badann sedapp ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ

    nununik

    Bestnya jual bdn skali

    instantautosbeautyartisan

    kita up balik. mana tahu ada yang tertinggal bas. pm for free link