Threesome Dengan Murid Aku

    – Peristiwa ini berlaku beberapa tahun dahulu sebelum aku berpindah ke sekolah baru . aku mengajar di sebuah sekolah menengah di Kuala lumpur . aku mengajar matapelajaran matematik dan Pj. Peristiwa ini berlaku semasa aku sedang mengambil alat untuk mengajar Pj. Sedang aku tertonggeng - tonggeng mengambil Bat rounders dari bakul di dalam setor aku tak perasan Rasyid dan Faruq, sedang leka memerhatikan dubur saya yg padat . Sebenarnya mereka berdua nie menyorok di belakang rak menyimpan alat- alat senaman yg lain. Setelah membahagi - bahagikan alatan tersebut kepada murid- murid aku menyuruh mereka ke padang dahulu . Sedang aku leka menyusun semula alatan yg bersepah , mataku terpandang ada satu lagi bat rounders yg tertinggal . aku memegang bat tersebut dan bercadang ke padang untuk mengajar murid- murid . Sambil aku berjalan ke suis lampu aku gosok - gosok bat yg di varnish licin itu. Tiba - tiba perasaan saya terasa semacam aje . aku rasa ada suatu perasaan yg pelik . Tiba -tiba saja ghairah aku datang apabila teringat filem blue yg aku tonton dngan suamiku malam tadi . Best betul ceritanya sehingga kami tak sempat masuk bilik. Depan tv aje kami dapat dua round. Mujur anak- anak saya , Dido dan Izan dah tidur . Tanpa menyedari yg kedua - dua muridku tadi sedang memerhatikan aku aaku terus menggosok- gosokkan hujung bat tersebut ke faraj saya . aku merasai faraj saya mula basah . Terus aku padam lampu dan menuju ke bahagian hujung setor yg menempatkan tilam lompat tinggi. sambil membaringkan badan aku mula menyelakkan kain baju kurung saya keatas. aku tak memakai baju sukan krn susah nak pakai tudung . Pengetuapun nampaknya tak kisah . Setelah kainku terselak aku acukan hujung bat tersebut ke faraj saya sambil mengosok- gosokkannya. dngan mata yg terpejam kesedapan sebelah tanganku kuramas buah dada saya yg sudah menegang . Tiba - tiba aku rasa pehaku disentuh orang . dngan kelam kabut aku membuka mata dan terus menurunkan kain. Alangkah terperanjatnya aku apabila Rasyid dan Faruq sedang menyentuh pehaku yg putih . aku terkedu tak dapat berkata - kata . Faruq dngan rakus memegang hujung kainku dan menyelaknya keatas semula . Cerita Sex Threesome Dengan Murid Aku aku bagaikan terpukau membiarkan saja perlakuan Faruq dan Rasyid. Mungkin krn terperanjat aku membiarkan saja pehaku di raba dngan ganas oleh Rasyid. Faruq menolak badanku keatas tilam. Dari posisi duduk kini aku terbaring di atas tilam lompat tinggi itu . Rasyid mula merapatkan kepalanya ke celah pangkal pehaku dan mula menjilatnya dngan rakus . aku tersentak apabila kurasakan lidahnya menyentuh celah rekahaan faraj saya yg sudah basah itu stelah menyelakkan seluar dalamku . Faruq cuba mengungkap baju kurung saya keatas. yg lebih menghairankan aku boleh mengangkat badanku untuk meloloskan bajuku. Setelah baju terselak hingga keleher Faruq menyingkap braku dan tersembullah buah dada ku yg tersedia dngan putting yg sudah tegang. Faruq dngan rakus menyonyot putting buah dada ku. Berdecit - decit bunyinya . Segalanya berlaku tanpa sebarang kata -kata. Rasyid menarik seluar dalamku kebawah dan aku sekali lagi dngan rela mengangkat dubur saya untuk menyenangkannya menarik seluar dalamku kebawah. Lidah Rasyid semakin dalam menujah rekahaan kemaluanku . Kepalaku tersentak kebelakang apabila diaorang menyonyot sambil menggigit lembut kelentitku . “Erghh ” itulah satu - satunya dengusan yg terkeluar dari mulutku sejak mula aku dirogol oleh muridku sendiri . Faruq masih mengerjakan buah dada besarku silih bertukar ganti. Dari kiri ke kanan . aku mula berada di alam khayalan . Tanpa disuruh aku mengangkangkan kakiku supaya Rasyid mudah mengerjakan faraj saya . Setelah faraj saya benar - benar becak Rasyid mula menurunkan lidahnya yg basah kearah kawasan antara faraj dan dubur saya . Nikmatnya tak boleh digambarkan lagi. Suamikupun tak pernah sampai kedaerah itu . Cerita lucah Threesome Dengan Murid Aku Setelah beberapa kali lidahnya menjalar kesitu diaorang menurunkannya lagi ke bawah . aku mengangkat sedikit dubur saya agar mudah lidahnya bekerja . diaorang membasahkan lubang dubur saya dngan air liurnya . Kemudian diaorang meminkan lidahnya di situ . Ternganga mulutku apabila lidahnya yg licin terkena bibir dubur saya . Sedang enak aku diulit impian aku terasa Rasyid menolak dubur saya kesisi . aku faham tujuannya. aku mengiringkan tubuhku menghadap ke arah Faruq. Rasyid merubah posissinya kebelakangku dan menjilat dubur saya dari rekahan atas hingga ke bibir dubur saya . aku mengangkat kaki kiriku keatas dan meluaskan lagi rekahan celah pehaku agar senang Rasyid menjilat bibir dubur saya . Faruq yg dari tadi menghisap buah dada ku kini berdiri dan melondehkan seluarnya. Tersembullah batang pelir nya yg tak berapa besar tersebut , sesuai dngan umurnya 18 tahun itu . diaorang menyuakan batang pelir nya itu kearah mulutku . aku yg tak pernah menghisap alat kelamin lelaki seumur hidup menggenggam senjata Faruq dan menariknya kearah bibirku . Walaupun tak pernah hisap pelir tapi aku biasa tengok dalam video. Threesome Dengan Murid Aku Cerita Malay Threesome Jadi dngan tiada masalah aku memasukkannya ke dalam mulutku. Oleh krn tak selesa mengiring begitu aku terus berubah posisi meniarap. Bahagian dubur saya tinggikan sedikit agar mudah Rasyid menujahkan lidahnya kedalam lubang dubur saya . Barulah aku tahu nikmat bermain lubang dubur . Sambil menjilat Rasyid membasahkan jarinya dan menjolok kedalam lubang faraj saya . aku menggerakkan dubur saya kedepan dan belakang . pelir Faruq habis saya hisap hingga kepangkal . Ternganga Faruq menggenggam kepalaku yg bertudung. Apabila aku tak dapat bertahan lagi aku menarik rambut Rasyid mengisyaratkan agar diaorang mula masuk kedalamku . Rasyid faham dan terus bangun diaorang membaiki kedudukannya di belakangku untuk memasukkan pelir nya . aku mendapati agak sukar baginya lalu aku mula menaikkan lagi dubur saya . Kedudukan saya sekarang adalah dalam posisi ‘doggy style ’ kata suamiku . Rasyid tanpa membuang masa mengacukan kepala pelir nya betul - betul di bibir faraj saya dan menolaknya ke dalam . Ah enaknya kurasakan ketika itu . pelir Rasyid agak besar dibandingkan dngan pelir Faruq . Mungkin krn diaorang keturunan mamak. Rasyid semakin laju menujah lubang faraj saya dari belakang . aku membuka mulut . “Perlahan , perlahan, nanti cepat keluar , egrh ” kata - kata tersebut keluar dari mulutku. Rasyid yg tak berpengalaman terus jg menujah dngan laju . Mungkin diaorang sudah tak tahan sangat dngan kemutan- kemutan yg kuberikan. Tiba- tiba Rasyid merapatkan pelir nya hingga kepangkal dan terasa hangat dalam faraj saya . Rasyid dah sampai tapi aku masih belum . Hanya dua tiga tujahan saja lagi untukku klimaks . Terus saya tarik tangan Faruq dan mengarahkannya kebelakang menggantikan Rasyid yg sudah tewas . Faruq dngan segera bergerak ke bahagian bawah tubuhku . aku dngan segera menelentang dan menggangkangkan kakiku. aku menarik Faruq baring di atas badanku . Kami berpelukan beberapa minit sebelum aku menolak badannya dan terus mengambil seluar dalamku . Setelah agak puas hati dngan pakaian dan membetulkan tudung lebih kurang aku terus menuju ke bilik air guru dngan fikiran yg bercelaru .

    alamfantasia

    Suci Di Luar Kotor Di Dalam

    Namaku Baithi, 34. Aku merupakan seorang ustazah di sebuah sekolah menengah. Aku ingin menceritakan ketagihan seks aku yg membawa padah pada suatu ketika dahulu.

    Aku seorang ustazah yg agak alim juga pada mata orang yg tidak mengenaliku. Walaupun aku sering memakai pakaian yg ketat dan memeluk tubuh ku yg slim itu, aku tetap dipanggil ustazah kerana ijazahku dalam pendidikan islam. Akan tetapi pakaian aku yg menjolok mata itu hanya lah ketika majlis sekolah sahaja. Maklumlah cikgu2 semua berebut nk tayang aset lagi2kan skolah aku semuanya pelajar lelaki.

    Aku pernah terdesak mahukan populariti di kalangan murid2 hinggakan aku sanggup melakukan seks bersama mereka tetapi hanya dengan murid2 yg aku rapat sahaja. Aku selalu juga buat servis blowjob masa rehat kat dlm kelas yg kosong. Aku sanggup buat semua nih kerana suamiku tidak mampu memuaskan batinku. Suamiku seorang businessman yg kerap outstation maka batinku selalu dipuaskan oleh anak2 muridku. Pernah aku jumpa pelajar nih yg form 5 batang dia panjang 9 inci. Mmg feveret student aku lah masa aku kenal dia tapi sayangnya aku kenal dia setahun je.

    Pengalaman aku yg tidak boleh dilupakan adalah semasa aku ingin balik ke kl semula setelah menziarahi ibuku di kampung.

    Aku kalau balik dari kampung nih selalunya lewat malam. Sebab sampai umah nnt nk terus landing tido.

    Pukul 12.30 mlm, aku berhenti di R&R Sungai Perak. R&R ini takdelah besar sngt, ade tandas n 2 atau 3 gerai yg jual air. Disebabkan aku nk kencing, aku terpaksa berhenti di R&R yg sunyi nih. First time jugak aku tgk R&R yg sunyi waktu cuti sekolah nih. Biasanya ramai orng stop. Aku keluar dari kereta dan terus menuju ke tandas.

    “Haih napelah aku pakai labuh2 nih kotor kang” aku bertanya kepada diriku.

    Aku tak jadi ke tandas dan patah balik kereta. Aku yg sedang memakai baju kurung yg labuh itu terus menukar pakaianku di dalam kereta. Disebabkan kelabuhan tuh aku rimas nk selak2. Aku memakai seluar trek hitam dan menyarung jersi suamiku yg ade di dalam boot kereta kebetulannya. Jersi suamiku yg ketat itu menekap bentuk tetek aku bersama2 corak bunga2 di bra aku.

    “Uuu seksi gak aku pakai cenni” pujiku diri sendiri di dalam kereta.

    Aku pun keluar dari kereta semula dan meneruskan niatku ke tandas. Seram jugak tandas tuh kosong dan sunyi walaupun lampu kalimantang menerangi tandas itu dengan baik.

    Aku membuka pintu bilik air itu dan terus masuk. Aku mengunci pintu bilik air itu dan menjalankan tugas aku. Aku melucutkan seluar trek itu sampai ke lutut aku dengan panties aku dan kangkang ke muara lubang jamban itu. Aku pun kencing lah. Tgh syok aku spray air aku terdengar ade orang masuk. Ternampak kelibat mop di luar melalui celah di bawah pintu bilik air aku. So aku pikir yg tuh cleaner.

    Aku membasuh cipap aku dan mengeringkannya dgn tisu lalu aku tekan flush dan keluar dari bilik air itu. Aku membuka pintu air aku. Aku terkejut gila ade sorang mamat bangla nih berdiri betul2 depan pintu aku. Sejurus aku membuka mulut mahu menjerit, mulutku disumbat dgn kain yg banyak. Aku menjerit sekuat hati tetapi suara ku dihalang oleh kain yg disumbat di dalam mulutku. Dia menyentak aku dan aku terjatuh ke dalam bilik air aku tadi. Dia terus mengunci pintu bilik air aku dan dengan senyuman perogolnya dia keluarkan tali dan terus ikatkan tangan aku.

    “Hahaha ini perempuan mmg mau kasi rogol malam2 pakai ini macam” kata bangla tuh sambil membuka zip seluarnya.

    Dia mendudukkan aku dan melucutkan seluar dan panties aku dan menyelak jersi aku sehingga ke leher aku mendedahkan tetek aku yg hanya dibaluti bra bercorak bunga itu. Dia terus membebaskan batangnya yg aku agak hampir 10 inci itu. Batangnya berbau hanyir dan hitam itu dia tepek tepekkan kat daging tetek aku. Aku tidak mampu berbuat ape2 tetapi melayan nafsu perogol ini kerana tanganku terikat dgn kuat dan mulutku di sumbat dgn kain. Aku merenggek2 ingin dilepaskan sambil dia warm up batang dia dgn menepek2 batang dia kat muka dan tetek aku.

    “Eh diam bole ka pukimak” bangla tuh marah aku dan terus dia tampar aku. Dia kemudian halakan pisau kecik kat aku dan mengugut aku utk tidak bersuara. Aku ketakutan dan terus tidak bersuara.

    Dia kemudiannya menghalakan batangnya ke cipapku. Dia mengosok2 batang dia kat bibir cipap aku. Keghairahan aku mencanak naik ketika cipapku di mainkan seperti itu. Aku mengerang kesedapan sedikit semasa dia menggesek2 batangnya kat pepek aku.

    “Waa suka ka? U pelacur ka ha?” dia perasan erengan aku dan dia melajukan gerak geri dia.

    Pepek aku tak tahan dgn gesekkan dia kini basah lencun dgn air mazi aku. Tetiba aku dikejutkan dgn henjutan batang dia yg tepat mengenai pintu rahim aku. Batang dia tak masuk habis lagi dan dia menolak2 ingin kedalam lagi. Tujahan kedua dia yg lagi kuat membuatkan kepala batangnya terjolok sedikit pintu rahim aku. Aku menjerit dan menangis kesakitan ketika dia meneruskan lagi tujahannya. Lama kelamaan aku syok pulak dgn batangnya yg menghenjut puki putih tembam aku tuh.

    *psshhh ffrrrssshhhhh*

    Aku terpancut pancut sebab sedap sangat pepek aku kena jolok ngan bangla. Pancutan aku membantu juga mengeluarkan daki2 dari batangnya yg melekat2 di celah bibir pepek aku.

    *pak pak pak pak pak pak pak pak pak pak*

    Aku di henjut dgn rakus tanpa henti. Bangla tuh selak bra aku keatas dan meramas2 buah dada aku. Sambil dia jolok aku, puting aku dia hisap dan gigit. Tetiba dia berhenti dan keluar dari pintu bilik air aku. Dgn seluarnya tak pakai dan batangnya yg masih terpacak tinggi, dia panggil membe2 dia.

    “Astaghfirullah” aku terkejut dgn bakal2 batang yg akanku hadapi.

    Bangla tadi tuh bawa seramai 4 orang ke tandas wanita itu dan dia menyambung menghenjut aku tetapi kali ini dia meliwat aku. Sedang aku diliwat, 4 orang yg lain itu sedang melucutkan seluar mereka. Sorang demi sorang memuatkan batang masing2 kedalam tubuhku. 2 di cipap, satu di jubur, satu di dalam mulut aku dan satu lagi aku melancapkannya. Tubuhku diramas dan dikerjakan batang2 bangla itu dgn rakus. Lubang najis aku diliwat sehingga longgar muat 2 batang.

    5 bangla itu kemudiannya menghabiskan kerja mereka dgn membenam benih2 mereka di dalam lubang jubur aku, cipap aku dan juga tetek aku. Badanku dilemuri penuh dgn air mani mereka yg pekat dan putih. Mereka kemudiannya memaksa aku menjilat sisa mani mereka yg terpancut di lantai serta yg tertinggal di setiap batang mereka. Mahu muntah aku dikerjakan batang2 mereka.

    Setelah puas aku dipaksa kulum 5 batang mereka sampai bersih, mereka mengambil bra dan panties aku serta duit cash aku. Mereka suruh alu duduk di lubang jamban itu lalu mereka kencing ke atas badan aku. Aku dgn jijik bermandi manda dgn air kencing mereka kerana dipaksa sambil aksi aku dirakam oleh bangla itu. Mereka kemudiannya melepaskan aku. Aku yg keletihan duduk terlantang di atas lantai setelah 3 jam aku dirogol oleh 5 orang bangla. Aku dgn perlahan melucutkan tudung satin aku yg juga dibasahi mani mereka dan jersi aku dan lalu membersihkan diri aku menggunakan paip di bilik air itu. Setelah siap aku pakai semula seluar trek aku dan jersi aku. Tanpa memakai tudung aku pun berjalan terkangkang ke kereta. Aku duduk di dalam sebentar dan menghidupkan enjin.

    Aku usha sekeliling, memandangkan bangla2 tuh takde serta takde orang lalu lalang aku terus menyalin semula baju kurung labuh aku tadi dan memakai tudung yg baru. Kerana masih lagi takut aku memandu terus ke KL walaupun letih tidak bertenaga. Dalam perjalanan aku masih lagi terasa lendir2 yg mengalir keluar dari burit dan cipap aku kerana lubang cipap dan burit aku sudah terlalu longgar sehinggakan aku dapat merasa angin bersinggah2 di rongga cipap dan burit aku. Sakit juga aku cuba nk duduk.

    Setelah sampai ke KL. Buat seminggu dua aku trauma dgn ape2 aktiviti seks kerana insiden yg berlaku hari itu. Tetapi diriku yg mempunyai nafsu seks gila ini masih lagi ingin dipuaskan oleh anak2 muridku.

    Sekian short story……