@kongsi-bohsia
VIDEO AWEK MELAYU 2020
Posts
176
Last update
2022-09-12 12:31:40
    pemburubetina77

    BETINA SUNDAL SITI AMIRAH

    Betina laknat ni ajar cara nk hisap batang kasi jantan puas. Kau ni muka tu tkde la lawa tp perangai sundal kau tu buat aku geram. Mmg patut kau jd PELACUR hari2 kene balun dgn jantan. Kalau jumpa betina sial ni kasi gangbang je lps tu pancut dalam pepek dgn jubo. Ludah muka sial kau tu lps tu face fuckk. Kau nk sgt kn jd PELACUR?🖕🏾

    jumperpack

    Kasi gangbang 😂

    pemburuburit

    Gangbang elok ni..

    awektanahmelayu

    Ada berani buat macam ni kat ipar korang masa dia Tidur? 😬

    farahzulaikha12

    Cousin ad lh yg pernah buat 🌚

    awangkenit23

    Pernah satu ketika, aku dgn wife balik kg sbb ade kenduri kahwin.. Biasala mesti ramai sedara2 jauh dtg bkumpul, tido beberapa mlm.. Kdng ade yg tak bape pernah nmpk pun..

    Mesti pack la satu umah jdnye. Jd malam ade yg tido kat ruang tamu/merata.. Aku dgn wife tido dlm bilik ank sedara ppuan die.

    So biasa kndri mesti ade yg lmbat tido, preparing for wedding.. Jd bila dh lwt malam, wife aku pun ajk msuk tido.. Aku ckp u go sleep first, nti i msuk.. "ermm ok lah, i mgntuk dah.. Nti msuk ye".. Dan mlm tu mmg aku tido lmbat. Sembang2 kt bawah khemah dgn pakcik. .

    Besok paginye.. Bile semua dh bgun. Wife aku pun dtg bisik kt aku.."haish u ni, jgn macam2.. sempat eh nk ramas2 tetek i mse i tido.. Ish orng ramai pun nk buat hal..".. Terus wife ku berlalu pergi mbawang..

    Dan aku pun terpinga.. "aku ramas? Aku tido kt luar kot smlm.. Ermmm"..

    Siapa la punye kerja ye..