@luffy444
Untitled
Posts
35
Last update
2021-03-13 19:34:17
    seleranusantara2

    Jenis amoi yang kau selalu nampak kat Midvalley tapi tak pernah nak dapat rasa.. nak buka aib dia tak?

    seleranusantara2

    Balik dari Midvalley terus dia hantar gambar macam ni. Dia siap gentel puting bagi keras… memang mencabar kelakian. Apa pendapat korang pasal bulu puki ni? Ada yang suka? Tak suka? Reblog dan kasi komen

    like-tetek-38

    Sedap dpt ni

    kamaskuter90

    Lama gamak nyimpan bulu tu

    pakarjilat36

    bulu diaaa…. alahai

    ggggggggggwp-deactivated2018050

    Elok je dia bertudung. Rasa bersalah pulak kalau aku post gambar tetek dengan puting coklat oreo dia. Kalau ada permintaan, baru aku post la. Berbuat baik sekali sekala. Bagi peluang, kan?

    seleranusantara2

    Disebabkan ada permintaan yang memberangsangkan, aku share gambar freehair dia dulu. Tengok ada permintaan lagi ke tak…

    seleranusantara2

    “Saya sudah bisa share gambar kamu ama followers mbak?”

    “Belum lagi pak”, katanya.

    “Mahu lihat apa mereka benar benar melihat tubuhku”

    Ngada pulak dia ni minta perhatian

    seleranusantara2

    Buat tatapan hujung minggu semua. Terimalah:

    abdul-rani-kulop-fans

    Susu itu pasti enaq di sedutin…