rscharlie

    Petua org tua 11

    Kite bertemu kembali..td mndi dn mkn dulu..maklumlah baru blk keje.. next mngenai senaman td..

    Pernafasan amat perlu semasa mngawal pancutan awal..lihat gambar tarik nafas sedalam2nyer hingga mnegakkan badan..tahan hingga kiraan 15 kemudian hembus nafas keluar sehabis2nyer tunduk spt digambar. Tahan dr bernafas dgn kiraan 15 klu hndak lebih lama boleh kira hingga 20. Tgk kemampuan..

    Kemudian lakukan spt diatas..bt sebelah kanan dulu dgn kiraan 25 selepas tu bt pd tangan selanjutnyer dgn kiraan yg same..

    Lakukan senaman pinggang spt gambar diatas. Keteganggan pd pinggang akan terase. Bt kn pd arah sebelah kanan plk..kiran tetap 25..ingat jgn byk mmbebil..ikut jer..lakukan setiap senaman diberi sbyk 3 kali seminggu..pilih hari yg tidak tergegas2 nk g keja,,..paling elok pilih pd hari bercuti..

    Btkan spt digambar disetiap ibu jari kaki. Kiri dn kanan kaki..akan terase keteganggan dibawah paha..lakukan kiran 25..tujuan utk mngelak terjd nyer crammed tika melakukan persetubuhan….tentu ade diantara follower penah mngelami kekejangan otot tika sex dgn wife. Biasenye urat antara paha ke punggung..adekan..???

    Last sekali ddk antara dua kaki spt gambar dn luruskan badan sambl mnahan nafas dgn kiraan 25..

    Nasihat aku cuma byk bersabar mngahadapi senaman2 ini. Srmuanyer utk diri sendiri. Jika srntiase melakukan senaman nie setiap position yg wife minta follower mesti akan senyum…dlm hati aaaahhhhh…mudah jer..tp ingat..jgn gah diri mndabit dada..ilmu klu setakat 10% tu tak cukup nk mngharungi ombak badai..apetah lagi samudra.. sentiase mndengar dn practice..biar jd gunung berapi tiba2 meletup mngeluarkan lahar abu dn asap..sape tau diantara follower boleh jd mcm tu…sambung di part 111..

    ainisyazwani

    Para2 laki tgk ni

    langitasingsblog

    Reblog sajja

    Ilmu yg baik kite patut kongsi bersama

    5 cara di bawah ini mampu membantu anda dalam isu cara membesarkan zakar. 

    Cara membesarkan zakar #1: Rendam dengan air panas

    Ini merupakan langkah pertama cara membesarkan zakar yang anda perlu cuba. Caranya adalah dengan merendamkan kain ke dalam air panas.

    Selepas itu, balut kain terbabit menutupi zakar. Ia dijalankan sebagaiwarm up untuk menggalakkan pengaliran darah. 

    Cara urut zakar #2: Teknik urutan Jelqing

    Kredit: The Stallion Style

    Teknik cara urut zakar melalui Jelqing adalah satu gerakan yang dilakukan di bahagian zakar seolah-olah memeras susu. Teknik kuno ini sudah lama dilakukan oleh bangsa Arab. 

    Untuk melakukan cara besarkan zakar ini mudah saja. Anda perlu:

    1.Merangsang zakar dahulu. Pastikan anda mencapai semi-ereksi (antara ½ atau ¾) ereksi saja)

    2. Ambil masa untuk perlahan-lahanwarm-up.

    3. Letak minyak pelincir pada kedua-dua tangan

    4. Buatgriptangan kanan dalam bentuk “Okay” dan letakkan ia di hujung zakar (berdekatan perut)

    5. Ketatkangrip tangan dan anda akan merasa darah semakin mengalir

    6. Perlahan-lahan gerakkangriptangan anda tadi ke bahagian atas kepala zakar. Pastikan anda memberi tekanan yang mencukupi untuk melancarkan pengaliran darah.

    7. Sebelum sampai kepala zakar, berhenti. Ini dikira sebagai satu Jelq. 

    8. Sementaragrip tangan kanan masih di zakar, buat grip tangan kiri dan letakkan ia dipangkal zakar sama macam langkah 4.

    9. Lepaskan tangan kanan anda, dan mula teknik urutanjelqing dengan tangan kiri pula.

    10. Ulang langkah 6.

    Kredit: The Stallion Style

    Jangan sesekali mengurut kepala zakar. Ia cara urut zakar yang salah kerana ia mampu hilang sensitiviti. Jangan urut zakar yang sudah 100% mencapai ereksi kerana ia mampu merosakkan tisu dan urat saraf.

    Cara membesarkan zakar #3: Makan lebih banyak makanan ini

    Apa yang ramai orang tidak sedar adalah zakar juga boleh membesar jika anda menjaga diet pemakanan anda. Makan kuaci dikatakan mampu meningkatkan pengaliran darah.

    Malah, makanan yang banyak benda ini juga dikatakan bagus untuk kesihatan anda. Antaranya ialah:

    1. Phosphorous– Nutrien ini mampu meningkatkan keinginan syahwat anda. 

    2. Zink – Nutrien ini membolehkan pengeluaran sperma dan ejakulasi yang lebih sihat. 

    3.Magnesium – Nutrien ini mampu meningkatkan pengaliran dan peredaran darah. 

    4. Selenium – Selenium mampu meningkatkan pengeluaran dan kualiti sperma. 

    Jom memperbanyakkan makanan-makanan dengan nutrien ini dalam diet anda, ya!

    Cara urut zakar #4: Urutan regangan dengan ibu jari

    Kredit: The Stallion Style

    Cara urut zakar ini berbeza daripada cara urut zakar teknikjelqing, tapi ia sangat ideal sebagai cara memanjangkan zakar. Caranya mudah saja. Anda perlu:

    1. Ambil masa untukwarm up.

    2. Cuba capai ereksi hanya pada kadar tidak melebihi 30%

    3. Tarik kulit zakar anda perlahan-lahan dan genggam zakar anda (jangan genggam kepala penis)

    4. Tekan ibu jari tangan kiri anda pada pangkal zakar yang berhampiran buah zakar.

    5. Sambil tekan ibu jari, tangan kanan anda harus menarik dan merenggang zakar ke hadapan

    Cara membesarkan zakar #5: Makan herba tradisional seperti Tongkat Ali dan ginseng

    Terdapat beberapa herba di luar sana yang mampu meningkatkan pengaliran darah ke zakar anda. Sambil melakukan urutan yang kami sediakan di atas, anda boleh cuba amalkan herba tradisional ini.

    Antara herba yang terbukti bagus ialah:

    Tongkat ali(long jack) – mampu meningkatkan hormon testosterone dan membebaskan hormon ini. 

    Ginseng merah Korea – mampu meningkatkan pengaliran darah dan fungsi seksual (ia mungkin berbahaya jika diambil dengan ubat tertentu)

    Herba entengo – mampu meningkatkan pengaliran darah di penis khususnya

    Ginkgo biloba – boleh meningkatkan nafsu seks

    Beri Hawthorn – mengandungi agen penguat saluran darah iaitu bioflavonoids

    Ha… bagaimana? Ada kaedah dan cara membesarkan zakar yang anda ingin cuba? Kami mengharapkan agar maklumat yang tersedia ini berguna buat anda.

    Teknik Jilat Kelentit Isteri – Sangat Penting Ketika Bersetubuh

    Apakah teknik jilat kelentit isteri yang boleh membuat isteri anda puas dan klimaks sehingga pancut?

    Biji kelentit isteri atau klitoris adalah salah satu daripada organ seks pada tubuh isteri anda. Biji kelentit adalah amat sensitif dan rangsangan pada biji kelentit akan membuatkan isteri tidak tahan untuk klimaks.

    Walaubagaimanapun, untuk merangsang biji kelentit isteri anda, anda perlu menggunakan cara dan teknik yang betul. Ini kerana jika anda merangsang biji kelentit isteri anda dengan teknik yang salah, besar kemungkinan anda akan gagal untuk memuaskan isteri anda jauh sekali membuat beliau puas sehingga pancut.

    Nak serang biji kelentit isteri tak boleh main hentam je. Kena betul teknik & caranya - baru isteri puas.

    Merangsang biji kelentit isteri

    Secara am, terdapat dua teknik utama untuk merangsang biji kelentit isteri anda, iaitu menggunakan jari anda, atau menggunakan lidah.

    Teknik jilat kelentit isteri

    Lidah adalah deria reseptor yang sensitif, dan seakan-akan sama dengan tahap sensitiviti pada biji kelentit. Selain mempunyai tahap sensitiviti yang hampir sama dengan biji kelentit, lidah juga secara semulajadi dibasahi oleh air liur dan ini secara tidak langsung bertindak sebagai pelincir kepada biji kelentit.

    Oleh itu boleh dikatakan lidah dan biji kelentit adalah padanan yang sempurna.

    Penting sebelum mula menjilat kelentit isteri

    Sebelum anda mula menjilat kelentit isteri anda, terdapat beberapa perkara yang perlu anda beri perhatian, terutamanya jika ini adalah kali pertama anda ingin menjilat biji kelentit isteri anda.

    Anda perlu pastikan isteri anda selesa dan membenarkan anda bermain-main dengan biji kelentit beliau. Sesetengah wanita berasa perlakuan ini adalah jijik dan tidak sesuai dilakukan ketika berasmara.

    Sesetengah wanita pula walaupun mengetahui perlakuan ini boleh meningkatkan ghairah dan memberikan nikmat yang lebih ketika aktiviti seks, berasa malu dan kurang yakin dengan penampilan alat sulit mereka. Oleh itu mereka berasa ragu-ragu untuk membenarkan suami mereka menjilat biji kelentit mereka.

    Jika isteri anda tergolong dalam golongan di atas, anda perlu bijak menggoda dan mencari peluang untuk menggomol biji kelentit isteri anda seperti menarik rambut di dalam tepung.

    Slow and steady

    Apabila isteri anda sudah bersedia, jangan terus menuju ke arah biji kelentit isteri anda. Mulakan dengan bahagian di sekitar kemaluan isteri terlebih dahulu, seperti pangkal paha, atau tundun isteri.

    Beri sedikit masa pada bahagian ini. Jangan gelojoh dan hanya menjilat sekejap sahaja di bahagian sekitar kemaluan isteri kerana tidak sabar untuk menggomol kelentit isteri anda.

    Apabila anda rasakan faraj beliau benar-benar basah, dan beliau semakin lemas dalam kenikmatan, barulah anda boleh menuju ke arah biji kelentit beliau.

    Mulakan dengan menjilat

    Jilat kawasan di sekeliling biji kelentit isteri anda dengan lembut dan perlahan. Kemudian barulah anda dekatkan lidah anda pada biji kelentit beliau. Lakukan hanya beberapa saat, kemudian teruskan kembali pada bahagian sekeliling biji kelentit beliau.

    Kata kunci di sini ialah anda ingin menggoda biji kelentit isteri anda supaya beliau tidak akan terkejut dan boleh menerima nikmat tersebut.

    Anda perlu ingat biji kelentit adalah bahagian yang sensitif dan tidak boleh digomol dan diramas seperti bahagian lain yang kurang sensitif, contohnya payudara isteri.

    Menjilat dan menghisap biji kelentit

    Salah satu teknik jilat kelentit isteri adalah dengan menghisap biji kelentit beliau. Anda boleh selang-selikan menjilat dan menghisap biji kelenti isteri anda.

    Tetapi awas, seperti juga ketika menjilat, anda perlu menghisap biji kelentit isteri anda dengan lembut dan perlahan-lahan. Jangan menghisap seperti menghisap puting payudara beliau. Biji kelentit adalah berkali-kali ganda sensitif.

    Teknik yang jarang digunakan oleh para suami ketika menghisap biji kelentit isteri mereka ialah menjilat biji kelentit ketika menghisap. Anda boleh menghisap biji kelentit isteri dengan singkat, atau lama.

    Jika anda ingin menghisap biji kelentit isteri anda dalam jangkamasa yang lama, jangan lupa untuk bermain biji kelentit beliau dengan lidah anda ketika biji kelentit beliau berada di dalam mulut anda.

    Bukan hanya biji kelentit

    Salah satu kesalahan yang sering dilakukan oleh para suami ketika menggomol biji kelentit isteri mereka ialah mereka lupa untuk merangsang bahagian lain pada tubuh isteri mereka.

    Oleh itu pastikan tangan anda tidak hanya bermain di kawasan kemaluan isteri ketika anda menjilat biji kelentit isteri anda. Gunakan tangan anda untuk merangsang bahagian sensitif yang lain pada tubuh isteri anda. Usap pangkal paha beliau, atau ramas payudara beliau.

    Ini akan memberikan lebih nikmat kepada isteri anda.

    Meningkatkan ‘skill’ menjilat kelentit isteri

    Teknik jilat kelentit isteri boleh dikategorikan dalam teknik seks oral dan teknik foreplay dalam aktiviti seks. Oleh itu boleh dikatakan teknik ini adalah wajib dalam setiap aktiviti seks untuk memberi kepuasan maksima kepada isteri dan membuatkan beliau klimaks sehingga pancut.

    rscharlie

    Petua org tua 111

    Kembali semula kecerita td.

    Ni bkn trkan tubi to senaman nie hanya mngerakan pinggang keatas dn kebawah. Tekan sehabis rendah hingga terase zakar mncecah lantai..bt hayunan tersebut sebanyak 25 kali. Tujuan semase bersama wife tika zakar dlm pussy kuta boleh menekan lebih dlm dgn hnya lakukan spt diatasjika wife mnggangkang kaki kepinggang biasenyer wife mngemut waktu climax..tika proses nie lelaku biase nyer hnya menahan dr pd terpancut. Disini gunanyer menahan nafas atau cuba mngalihkan pemikiran kearah pancutan awal..

    Lakukan senaman ini utk pinggang..btkan dikedua2 arah kaki kuri dn kanan spt dlm gambar

    Tekan tubi berlutut..lakukan 50kali. Ianyer spt meniarap diatas isteri..posisi begini perlu lengan dn lutut yg kuat tika melakukan hentakkan..

    Tekan tubi..lakukan sebanyak 30 kali..klu dlm sex..isteri ddk dlm keadaan terlentang dan kaki diangkat paras pinggang suami..hanyunan begini boleh dihentak dgn padunyer..mmg terase btg saje yg bergerak tutun naik kedlm pussy. Ramai isteri suke akan oergerakkan begini…

    Pergerakkan begini memerlukan kekuatan pinggang dn tulang belakang lakukan sbyk 15 kali..klu bileh lebih lagi bagus..posisi begini utk position cowgirl. Bila wife keletihan tp hmpir mncapai climax sisuami mngambil alih tugas utk bergerak spt diatas..

    Berikut adalah latihan utk perut.latihan ini pn boleh utk mngempiskan perut. Jgn terlalu cepat pergerakkannyer. Lakukan satu persatu.kesemua latihan gambar diatas adalah utk latihan pinggang..rajin rajin lah berusaha utk mncapai mnjadi lelaki hebat atas ranjang. Kesemua ini dr articles 1, 11 dn 111 memerlukan kesabaran. Jika lelaki badannyer agak over weight usahakan utk mngurangkan berat badan. Berat badan memainkan peranan paling penting jika over weight pergerakan kita mmg terbatas. Kurangkan ais..badan berpeluh jgn minum ais..minum air suam..lemak2 akan keluar melalui liang peluh..yakin dgn keupayaan diri sendiri..be smart..practical make u perfect n sexy guy..just trust me..

    Lepas nie kita brciter ttg mmbesarkan dn memanjangkan zakar..

    c200vvip

    Boleh Cuba k

    so-dayi-trillerz

    Aries - the liar 😌

    1.. ARIES- the liar

    (the Ram - 21 March 19 April)
    * Outgoing.
    * Lovable.
    * Spontaneous.
    * Not one to mess with.
    * Funny.
    * EXCELLENT kisser.
    * EXTREMELY adorable.
    * Loves relationships.
    * Addictive.
    * Loud.
    16 years of bad luck if you do not reblog
    .

    2. TAURUS - The Tramp

    (the Bull - 20 April 20 May)
    * Aggressive.
    * Loves being in long relationships.
    * Likes to give a good fight for what they want.
    * Extremely outgoing.
    * Loves to help people in times of need.
    * GOOD kisser.
    * GOOD personality.
    * Stubborn but a caring person.
    * One of a kind.
    * Not one to mess with.
    * Usually are the most attractive people.
    15 years of bad luck if you do not reblog.

    3. GEMINI - Irresistible

    (the Twins - 21 May 21 June)
    * Nice.
    * Love is one of a kind.
    * Great listener.
    * Lover not a fighter, but will still knock you out.
    * Trustworthy.
    * Always happy.
    * Loud.
    * Talkative.
    * Not one to mess with.
    * Freak.
    * Outgoing.
    * VERY Forgiving.
    * Loves to make friends.
    * Has a beautiful smile.
    * Generous.
    * Strong.
    * The Irresistible one.
    9 years of bad luck if you do not reblog
    .

    4.  CANCER - The Cutie

    (the Crab - 22 June 22 July)
    * Most AMAZING kisser..Very high appeal.
    * Love is one of a kind.
    * Very romantic.
    * Most caring person you will ever meet!
    * Very creative.
    * Extremely random and proud of it.
    * Freak.
    * Spontaneous.
    * Great at telling stories.
    * Not a fighter, but will knock your lights out if it comes down to it.
    * Someone you should hold on to.
    12 years of bad luck if you do not reblog.

    5. LEO - The Lion

    (the Lion - 23 July - 22 August)
    * Great talker.
    * Attractive and passionate.
    * Laid back.
    * Knows how to have fun.
    * Is really good at almost anything.
    * GREAT kisser.
    * Unpredictable.
    * Outgoing.
    * Down to earth.
    * Addictive.
    * Attractive.
    * Loud.
    * Loves being in long relationships.
    * Talkative.
    * Not one to mess with.
    * Freak.
    * Rare to find.
    * Good when found.
    7 years of bad luck if you do not reblog
    .

    6. VIRGO - The One that Waits

    (the Virgin - 23 August 22 September)
    * Dominant in relationships.
    * Someone loves them right now.
    * Always wants the last word.
    * Caring.
    * Smart.
    * Loud.
    * Loyal.
    * Easy to talk to.
    * Everything you ever wanted.
    * Easy to please.
    * The one and only.
    7 years of bad luck if you do not reblog.

    7. LIBRA - The AWESOME One

    (the Balance - 23 September 23 October)
    * Nice to everyone they meet.
    * Their Love is one of a kind.
    * Independent, yet likes company
    * Great kisser.
    * Always smiling, loves to laugh.
    * Silly, fun and sweet.
    * Have own unique sex appeal.
    * Most caring person you will ever meet!
    * However not the kind of person you want to mess with…you might end   up crying.
    9 years of bad luck if you do not rebl
    og.

    8. SCORPIO - The Addict

    (the Scorpion - 24 October 21 November)
    * EXTREMELY adorable.
    *Good Lover
    * Intelligent.
    * Loves to joke.
    * Very good sense of humor.
    * Energetic.
    * GOOD kisser.
    * Always get what they want.
    * Attractive.
    * Easy going.
    * Loves being in long relationships.
    * Talkative.
    * Romantic.
    * Caring.
    4 years of bad luck if you do not reblog.

    9. SAGITTARIUS - The Promiscuous One

    (the Archer - 22 November 21 December)
    * Spontaneous.
    * High appeal.
    * Rare to find.
    * Great when found.
    * Loves being in long relationships.
    * So much love to give.
    * Not one to mess with.
    * Very attractive.
    * Very romantic.
    * Nice to everyone they meet.
    * Their Love is one of a kind.
    * Silly, fun and sweet.
    * Have their own unique appeal.
    * Most caring person you will ever meet!
    * Not the kind of person you wanna fuck with because you might end up   crying.
    4 years of bad luck if you do not reblog
    .

    10. CAPRICORN - The Passionate Lover

    (the Goat - 22 December 19 January)
    * Love to bust.
    * Nice.
    * Sassy.
    * Intelligent.
    * Sexy.
    * Irresistible.
    * Loves being in long relationships.
    * Great talker.
    * Always gets what he or she wants.
    * Cool.
    * Loves to own Gemini’s in sports.
    * Extremely fun.
    * Loves to joke.
    * Smart.
    24 years of bad luck if you do not reblo
    g.

    11. AQUARIUS - Does It In The Water

    (the Water Bearer - 20 January 18 February)
    * Trustworthy.
    * Attractive.
    * GREAT kisser.
    * One of a kind.
    * Loves being in long-term relationships.
    * Extremely energetic.
    * Unpredictable.
    * Will exceed your expectations.
    * Not a Fighter, but will knock your lights out if it comes down to it.
    2 years of bad luck if you do not reblog.

    12. PISCES - The Partner for Life

    (the Fishes - 19 February 20 March)
    * Caring and kind.
    * Smart.
    * Center of attention.
    * High appeal.
    * Has the last word.
    * Good to find, hard to keep.
    * Fun to be around.
    * Extremely weird but in a good way.
    * Good Sense of Humor!!!
    * Thoughtful.
    * Always gets what he or she wants.
    * Loves to joke.
    * Very popular.
    * Silly, fun and sweet.
    * Loves being in long relationships.
    2 years of bad luck if you do not reblog
    .

    NubianBrothaz

    kanoontz

    Gemini

    green-gay42o

    cancer…. tru tho

    coexisterforever

    Dat libra doe💁🏼

    qtp89

    Capricorn

    kaylahraquel

    Cancer 💋

    dollsofbeauty

    Libra true af ♎️😈

    bigf69

    Libra rules 👍

    luigisbestfangirl

    Libra bois! ♎️

    mojodoujin

    I already have bad luck si yea dont want anymore

    mistress-wolves

    Aquarius, and its so true about me.

    nsfw-vault

    Loving Lion Leo here

    pervertedmind50

    Hundred percent Taurus May 18th 1967

    for-men-to-use

    I’m a Libra

    ou8125150again

    Sagittarius here

    ticklish-switch-19

    Leo, wow! Most of this sums me up great ahah

    chiefchocolate

    Capricorn for life

    ticklishlyflustered

    Scorpio - two of these things may or may not be true. The rest is false.

    whorf007

    Virgo here

    tryingjarder

    Pisces.

    All the way and spot on

    Wanita dan Sifatnya

    Ibuku menasehati perihal wanita, semua wanita berbeda dengan sifat dan kepribadiannya. Ada yang hatinya bagai lautan api, emosi dan perasaannya mudah terbakar. Ada juga yang seperti layang-layang, ikut kemana saja arah angin, tanpa pendirian. Tapi, ada juga wanita dengan hati dan perasaan seperti mata air, sejuk dan menenangkan. Tentunya semua tadi sering berganti-ganti. Mendapatkan mata air juga harus ada usaha untuk mendaki dan mencari. Dimulai dari pendidikan keluarganya, dari lingkungannya, dari cara berkata dan berpakaiannya.

    Tenangnya seorang wanita yang sudah bersuami itu, ada pada kepatuhannya kepada suami. - Kata Ibu -