jandaberhias

    Mohamad Afiq Zulkifly. Budak silat duduk Johor. Belajar di Politeknik Shah Alam. Katanya dah bertunang, dah nak berkahwin dengan gadis PJ tu. Tapi apa nak buat, cik tunang katanya nak buat stok bini. Macam mana nak practice memantat sebelum kahwin kan? Jadi sebelum nikah kata dia kat kakak, puki kakak kenalah jadi bahan uji kaji. Nak lebih lagi? Tak susah, reblog dan follow kakak ramai-ramai. Kalau tak ramai, kakak pun tak nak kongsi. Buat habis beras je kan?

    jandaberhias

    Tak ada yang berminat ker nak tengok kesedapan mamat ni beraksi? Reblog dan follow kakak!

    kelantanese

    nak jugak

    #AmirStylo siri 3 dengan jantan2 skandel fun2..bnyk lagi! Still foto Otel Ramada Plaza KL Sentral akan up..

    Nak thu otel n ngan siapa lagi..peminat2..sila tunggu.

    Abam2 yg nak speedo #AmirStylo boleh. Make sure kaki wo..protien n makan. πŸ˜…

    Ko remove vid dan post kanβ€¦πŸ˜…πŸ˜‚

    Siap jaja diri di page Lelaki JB. Siapa JB bole booking dye disaner.