@oranggg
Untitled
Posts
516
Last update
2023-06-10 18:09:39
    tunaaone-deactivated20210226

    Ustazah Dayana 3. Hadiah Dari Leman

    "Urm... Ustazah, saya tahu saya tak patut tanya ni, tapi... Leman tu... Kenapa ya?" Soal Cikgu Suraya ketika kami sedang makan tengahari bersama. Kepalaku terangkat dari mee goreng yang aku makan. Tahu yang aku tidak boleh memberitahunya.

    "Saya bukan taknak share, cikgu... Tapi... Bukak aib dia nanti..." dan juga aib aku. Aku menambah di dalam kepala. Yelah, aku pasti tiada di dalam buku teks mana mana kaedah kaunseling yang mengatakan seorang kaunselor sepatutnya mengurut batang pelajarnya! Lebih lebih lagi seorang ustazah! Fikirku.

    Cikgu Suraya mengangguk. "Okayla macamtu... Ustazah okay je kan handle kes dia?" Soal Cikgu Suraya lagi. "Setakat ni, okay lagi... Syukur..." Kataku. Cikgu Suraya mengangguk.

    "Baguslah kalau begitu..."

    ************

    Appointment Leman dan hari aku bertugas di Bilik Kaunseling adalah lagi tiga hari. Guideline kaunseling pun mengatakan yang harus ada jarak antara sesi kaunseling. Namun selepas kelas Pendidikan Islamku, sekali lagi Leman datang menemuiku.

    "Ustazah... Saya nak cakap sikit boleh?" Soalnya. Aku mengangguk. "Cakaplah..."

    "Saya nak jumpa ustazah lepas sekolah boleh?" Aku mengangguk. "Tapi pasal apa ya...?" Soalku, separuh diriku berharap tentang ketagihannya itu, separuh lagi berharap betul kerana pelajaran.

    "Urm... Tentang tu..." Katanya. Aku tahu betul tentang apa. "Okay... Tapi harini Ustazah ada dekat bilik guru panitia Pendidikan Islam... Awak datang sana ya...?"

    Leman mengangguk sebelum berfikir sesuatu. Bilik guru panitia Islam terletak bersebelahan dengan surau sekolah. Dan seperti bilik guru utama, ianya mempunyai beberapa meja di dalam satu bilik yang agak besar, dan semestinya, kami berkongsi. Ketua panitia pun mejanya ada bersama kami.

    "Maksudnya... Tak boleh lah kita nak..." Leman membiarkan ayatnya tergantung. Adakah itu niat asalnya? Mahukan aku 'menolong'nya lagi?

    "Urm... Haah... Jadi hari ini bolehla kita focus..." Aku senyum sebelum berjalan meninggalkan Leman yang sedikit kecewa itu.

    ***********

    Aku dan Ustazah Huda sedang berbincang mengenai tajuk yang akan dimasukkan di dalam peperiksaan pertengahan tahun nanti. Tahun ini giliran Ustazah Huda untuk menyediakannya. Dan dia perlu tahu progress setiap kelas, telah sampai bab yang mana, supaya tiada tajuk yang dimasukkan nanti belum dipelajari pelajar pelajar.

    Tiba tiba telefon bimbitnya berdering.

    "Kejap ye, ustazah..." Aku mengangguk. Ustazah Huda berkata di telefon. Oleh kerana aku cuma mendengar separuh perbualan, aku tidak membuat konklusi. Tidak lama, Ustazah Huda meletakkan panggilan.

    "Alamak... Suami saya tak dapat ambil anak saya dari sekolah hari ini... Boleh kita sambung nanti? Saya ni kalau dah balik ni memang tak datang dah..." Katanya dengan wajah kesal.

    "Eh, ustazah... Takpe takpe... Pergilah ambil anak ustazah tu... Kalau nak bincang kat whatsapp pun boleh..." Kataku.

    Masih dengan rasa bersalah, Ustazah Huda mula mengemas barangnya, lalu beg galas diangkat.

    "Saya pergi dulu ya..? Asslamualaikum..." Diberi salam. Aku menjawab salam sambil sedikit melambai, sebelum kembali melangkah ke mejaku.

    Bilik guru panitia Pendidikan Islam itu terasa sedikit senyap, aku angkat kepala dari meja dan melihat keliling. Jam menunjukkan pukul 2 petang...

    Ustazah Huda sudah pulang dan tidak akan datang lagi untuk hari ini.

    Ustaz Azmi MC.

    Ustazah Syazwani mengajar nasyid di dewan sehingga Asar.

    Dan Ustazah Hawa menghadiri jemputan ceramah di sekolah lain.

    Tinggal aku seorang sahajakah?

    *****************

    Sedang aku sibuk menyemak kerja rumah pelajarku, terdengar ketuk di pintu. Aku menolak diriku bangun lalu membuka pintu, Leman. Aku terlalu sibuk menyiapkan kerjaku yang aku hampir lupa Leman hendak datang.

    "Masuklah..." Kataku. Leman perlahan membuka kasut putihnya itu sebelum menapak masuk ke dalam bilik guru panitia Pendidikan Islam itu. Aku menutup pintu dan entah mengapa, aku menguncinya.

    Aku membawa Leman ke mejaku, aku duduk di kerusiku dan Leman duduk di kerusi Ustazah Hawa, meja sebelahku yang ditarik sedikit.

    "Jadi... Awak nak cakap apa...?" Soalku sambil menyiapkan sedikit lagi sesi menanda.

    "Urm... Kan haritu Ustazah... tolong saya...?" soalnya. Wajahku bertukar merah mengangguk. "Ummm... Kenapa?"

    "Saya.... Saya tak boleh lupa, ustazah... Boleh ustazah... Tolong saya lagi...?" Soalnya sedikit takut. Mungkin kerana di mana kami berada sekarang. Dan mungkin takut kalau aku marah, kerana dia mula meminta.

    "Leman... Hurm... Saya rasa saya tak boleh... Kalau... Kalau awak nak buat sendiri, buatlah... Tapi saya tak boleh tolong... Awak ingatkan apa jadi kat tudung labuh saya haritu..." Kataku.

    "Ingat,ustazah... Sebab tu harini..." Leman membawa keluar satu beg kertas yang dibawanya tadi. Aku tidak perasan. Satu bungkusan plastic lutsinar dibawa keluar.

    "Saya bawa ni untuk ustazah... Sebagai ganti..." katanya. Aku perlahan mengambil bungkusan plastic itu lalu aku lihat isinya. Tudung? Dan dari gayanya nampak seperti tudung yang biasa aku pakai.

    "Er... Leman... Saya tak suruh pun awak ganti..." Kataku mula serba salah.

    "Eh tak, saya ikhlas..." jawabnya. Aku menggigit bibir bawah. Terasa serba salah... Mungkin aku patut melakukannya walaupun di sini. Untuk membalas budinya, dan membuang rasa bersalah ini.

    "Urm... Kalau macam tu, saya... Saya tolong..." katanya. Perlahan aku membawa tanganku ke bawah tudung labuhku itu.

    "Eh ustazah... Jangan guna tudung ustazah... Saya... Saya rasa bersalah buat ustazah susah... kotor semua..." katanya.

    "Urm... Habistu... saya tak boleh sentuh awak..." kataku.

    Leman perlahan membawa keluar satu lagi plastic sedikit panjang, lalu diberikan kepadaku.

    "Ni... sarung tangan muslimah...?" Soalku. Aku jarang memakai sarung tangan ini, kerana biasanya sarung tangan ini dipakai oleh muslimah yang kerjanya mempunyai potensi bersentuhan tangan dengan lelaki lain, ataupun mereka yang berpurdah dan mahu melengkapkan imej mereka.

    Leman mengangguk.

    "Sebab harganya murah... Boleh buang je... Tak payah ustazah nak basuh..." Aku menggigit bibir bawah. Perlahan aku membuka plastik itu, dan pada waktu yang sama, Leman mula membuka seluarnya. Nafasku menjadi semakin berat.

    Sarung tangan yang sedikit nipis itu aku sarungkan, membalut tanganku. Siap kedua duanya, aku melihat ke arah mata Leman yang sudah bersedia. Batangnya sudah mencanak ke atas keras. Aku menggigit bibir bawah sebelum perlahan tanganku yang berbalut sarung tangan muslimah hitam itu menggenggam batang Leman.

    "Ummph... Ustazah..." Leman mengerang lembut. Aku mengurut batangnya semakin laju, dan aku pusing pusingkan tanganku seperti hari itu. Aku dapat rasakan batangnya tebal dan hangat di dalam tanganku itu. Dan tak lama, air mazinya mula meleleh keluar.

    "Ummm... Leman... Awak... Awak terbayang ustazah buat apa bila awak teringat ustazah tu...?" Soalku sambil terus mengurut.

    "Ummphh... Saya... Saya terbayang ustazah melancap... Depan saya... Ahh..." erangnya penuh nafsu. Aku menggigit bibir bawah. Terus mengurut.

    "Tapi... ustazah tak pernah melan... urm... onani..." kataku. Entah mengapa perkataan onani itu masih terlalu lucah untukku, walaupun aku sendiri yang sedang melakukan ia kepada pelajarku.

    Batangnya berdenyut semakin kuat di dalam tanganku. Lutut kami semakin hampir bertemu. Leman menyandarkan tubuhnya ke kerusi dan aku tunduk sedikit.

    "Ummphh... Ustazah cubalah... Ahh..." cadang Leman. Aku tidak menjawab, cuma melajukan sedikit urutan batangnya itu.

    Aku teringat apa yang terjadi minggu lepas.

    "Leman... Nak... Nak pancut bagitau ustazah ye...?" Leman mengangguk laju. Aku terus mengurut dan mengurut batang Leman yang keras dan berdenyut itu. Kelihatan air mazinya mula meleleh dari lubang di kepalanya. Aku sengaja menggunakan ibu jariku, bermain dengan air mazinya sedikit sambil aku terus mengurut dari dasar ke kepala.

    "Ahhh... Ustazah... Ummphh... Sedapnya tangan ustazah... Ummphhh..." Leman mengerang kesedapan. Aku menggigit bibir bawah, terasa sedikit malu walaupun bangga juga.

    "Ummphh... Kalau ustazah tak pakai... sarung tangan... umphh... mesti lagi sedap..." pancing Leman. Aku senyum sedikit.

    "Mana boleh, Leman... Ummphh..." Kataku. Leman cuma senyum sedikit kecewa. Kerana dia tahu aku mahu mengurut batangnya inipun sudah terlalu baik.

    "Ummmph... Ustazah... Ahhh... Saya rasa saya dah nak pancut... Ummphh..." Leman mengerang kesedapan. Kali ini aku sudah siap sedia. Aku mengambil tanganku yang satu lagi lalu aku memayung kepala batang itu dengan tapak tanganku. Aku melajukan urutan sambil aku menggigit bibir bawah. Menantikan.

    "Ahhh... Ustazahh... Ustazah!!!" Leman mengerang kesedapan dan aku dapat rasakan batangnya berdenyut kuat di dalam tanganku, sebelum kepala batangnya mula memancut mancutkan air maninya ke tapak tanganku yang berbalut sarung tangan itu.

    "Ahh... Leman... Banyaknya..." kataku. Aku terus mengurut dan mengurut, mengeluarkan setiap titis air maninya dan aku biarkan air maninya meleleh ke tanganku. Setelah air maninya berhenti menembak, dan hanya meleleh, aku tarik tanganku yang memayungi tadi sambil terus mengurut. Aku lihat tapak tanganku yang kini dipenuhi air mani pekat melekit Leman itu.

    "Ummphh... Ustazah... Ahhh..." Erang Leman kesedapan sambil aku terus mengurut batangnya itu. Setelah pasti yang air mani pekatnya itu berhenti, aku mula mengelap air maninya yang meleleh itu dengan jariku yang mana bersih, membersihkan batangnya itu.

    Leman menggigit bibir bawah, melihat ustazahnya mengelap ngelap air maninya yang meleleh itu. Aku gigit bibir bawahku perlahan sambil aku menarik tubuhku ke belakang. Tanganku yang kini penuh dengan air mani Leman itu aku lihat, entah mengapa jariku bermain main sedikit, seronok melihat air mani yang pekat itu.

    Leman mula menarik seluarnya kembali, juga menarik diriku daripada air mani tadi.

    "Urm... Terima kasih, ustazah..." katanya sebelum bangun.

    Aku mengangguk perlahan. Berfikir bagaimana aku hendak membuang sarung tangan ini. Sedang Leman berjalan keluar, Leman berpaling memandangku sebentar.

    "Boleh saya dapat number ustazah?"

    **********************

    11pm. Ketika itu aku sedang bersiap siap untuk tidur. Aku memakai tshirt nipis lengan panjang, tanpa bra. Dan juga seluar panjang track cotton bersama panties nipis. Aku baru sahaja menutup lampu apabila Iphone6ku vibrate. Tanda mesej masuk.

    Aku baring sambil mengambil Iphone6 tadi. Kunci dibuka dan aku berasa sedikit aneh, number yang menghantar whatsapp kepadaku tidak aku kenali. Sehinggalah aku membuka isi whatsapp.

    Satu link.

    Untuk ustazah

    Tahulah aku siapa. Leman. Aku perlahan membuka link tersebut, dan link itu membawa aku ke lawan web lucah Leman tempoh hari, Cuma video kali ini berbeza. Hanya ada seorang wanita. Pada mulanya video itu hanya menunjukkan wanita tersebut menunjuk nunjukkan tubuhnya kepada kamera dengan wajah nakal, sebelum wanita itu duduk, dan tangannya perlahan meraba pantatnya.

    Mataku membulat melihat. Jadi... Ini ke bagaimana perempuan onani? Fikirku.

    Tubuh si wanita lucah itu melentik lentik kesedapan. Nasiblah aku memakai earphone sebelum memainkan video tadi, terdengar erangan penuh nafsu sambil jemarinya bermain main dengan bibir pantatnya, dan dari posisi jarinya, biji kelentitnya juga.

    Nafasku terasa semakin berat, dan tanpa sedar, tanganku perlahan bergerak ke celah pehaku yang berdenyut itu.

    Mataku terus melihat si wanita tadi. Matanya penuh berahi memandang ke kamera, dengan tangannya yang satu lagi meramas buah dadanya sendiri. Aku menggigit bibir bawah. Tanganku perlahan mengusap pantatku di luar seluarku itu.

    "Ahh..." Aku mengerang lembut. Terasa sedap. Tanganku mula mengusap pantatku ke bawah dan ke atas, seperti yang pelakon lucah itu mainkan. Nafasku semakin berat. Tanpa sedar aku mula menekan nekankan pantatku ke tanganku itu. Mahukan lagi.

    Aku kemudian meletakkan Iphone6 aku itu ke tepi, sebelum tanganku mula masuk ke dalam seluarku. Aku perlahan mengurut bibir pantatku yang dah basah itu. Ke atas dan ke bawah, sambil tanganku yang satu lagi meramas buah dadaku perlahan. Tubuhku melentik kesedapan dengan telingaku masih mendengar erangan wanita tadi.

    "Ummmphh... Ummphhh..." Aku mengerang lagi, cuba untuk tidak terlalu kuat kerana housemates ku ada. Takut jika mereka terdengar perbuatan lucahku itu. Kemudian jemariku mula bermain biji kelentitku, menggentelkan dia laju, membuatkan nafasku semakin erat dan berat.

    "Ahh~ Ahh~~ Ahh~" Aku mengerang perlahan. Tanganku yang satu lagi perlahan masuk ke dalam bajuku, lalu aku ramas buah dadaku itu geram. Tubuhku melentik lentik di atas katilku itu, kesedapan.

    Aku tidak tahu berapa lama aku mengurut pantatku yang basah itu, dan aku tidak perasan entah bila video berdurasi 6 minit 23 saat itu habis. Namun aku masih mengurut semakin laju, nafasku semakin kuat, dan tubuhku semakin berombak.

    Aku... Dah nak pancut ke???

    Dan tubuhku menjawab persoalanku itu.

    Aku mengenggam buah dadaku ketat sambil tanganku melajukan urutan. Dan tiba tiba tubuh terasa kejang sedikit dengan pantatku yang terasa seolah olah meletup di dalam nikmat, aku dapat rasakan pantatku memancut mancut air pantat jernih di dalam pantatku, dan pantatku berdenyut kuat, merasakan air pantatku mula meleleh keluar laju. 3

    "Ahhhh!! Ummmphhh!!!" Aku mengerang kesedapan. Tubuhku melentik tinggi kesedapan sambil aku menutup pantatku dengan tanganku itu, membiarkan ia terus pancut dan pancut.

    Nafasku yang berombak berat tadi mula tenang bersama dengan kemutan pantatku yang semakin perlahan. Aku menggigit bibir bawah sebelum aku menarik tanganku dari dalam seluar. Aku lihat air pancutku di jemariku. Jernih dan melekit walau tidak sepekat air mani Leman. Aku menggigit bibir bawah.

    Tiba tiba Iphone6ku vibrate sekali lagi. Leman.

    Ustazah dah tengok...?

    Menggunakan tangan yang satu lagi, aku menaip.

    Dah.

    Jawabku pendek. Kerana aku tahu aku tak sepatutnya mengadakan hubungan di luar kelas. Lebih lebih lagi kerana ianya bukan kerana pendidikan atau untuk menolong Leman.

    Ustazah dah try...?

    Aku menggigit bawah, tidak pasti apa yang harus aku jawab. Tetapi jemariku perlahan copy jawapanku tadi, lalu aku hantar kepada Leman.

    Dah.

    Smiley Leman yang dihantar selepas itu aku abaikan, sebelum membawa diri tidur kepuasan. Sekarang faham, mengapa Leman begitu ketagih...

    misticman83

    🤤😍

    IQA HIJAB SLUT

    " kenapa jam 5 baru pulang? Lewat dah ni, janji dengan Abi macmana?"

    Iqa menundukkan kepala di hadapan Abi kerana rasa bersalah tidak menepati janji. Iqa tidak dapat beri apa² alasan kerana dia berjumpa dengan kawan ketika pulang tadi. Terlupa janji dengan Abi.

    "Iqa mintak maaf Abi, lain kali Iqa tak lewat lagi😥".

    Sayu Iqa kerana tidak menepati janji. Iqa bangun dari kerusi lalu menanggalkan jubah abaya. Iqa juga mencabut bra dan panties tanda sedia terima hukuman. Abi hampiri Iqa lalu mengusap kepala Iqa yang masih menunduk itu.

    Abi mencapai puting Iqa lalu mencubit keras.

    " aduh..🥺 aaawww..Abi...hisk..hisk😥 sakit Abi...ampun Abi, Iqa tak buat lagi".

    Lalu Abi mencapai sebelah lagi puting Iqa lalu mencubit keras. Terangkat badan Iqa mengimbangi cubitan Abi.

    "aaahhhhh....ssssttt....aaawwww........aduhhh...Abi pedih 🥺".

    Iqa mengeluh kesakitan, namun sedikit tangannya tidak menepis cubitan Abi. Matanya terpejam lalu Abi menampar pipinya seketika.

    " buka mata!! perintah Abi.

    Abi mencubit semula puting Iqa tapi kali ini lebih keras. Meleleh air mata Iqa menahan pedih.

    " Iqa janji lepas ni tak buat lagi ye"

    "jann...janji...janji... Abi....aaaaawwww!!!! Abi ampun!!!!! Abi...Abi...

    Abi memulas puting Iqa semahunya. Patutnya dia sampai terjngket kaki. Namun Iqa sedikit tidak menepis malah pasrah hukuman itu. Kedua tangannya sentiasa dilipat ke blkg badan dan hanya boleh merintih kesakitan.

    Abi...Abi...Abi..Iqa... Iqa.. mintak maaf 🥺🥺 aaaaaawwwww!!!!!! sakit Abi....sakit...ampun Abi...😭😭😭😭

    Rupanya Abi memulas berkali kali memulas puting Iqa sehingga kemerahan teruk dan mengalami sedikit luka. Lepas itu Abi merentap cubitan tersebut menyebabkan Iqa terduduk terus sujud ke Abi. Iqa menangis teresak esak. Memang puting Iqa Luka dan mengalami pendarahan.

    Abi memegang bahu Iqa dan meyuruhnya bangun dan bersandar atas kerusi. Abi meninggalkan sebenar Iqa dalam keadaan begitu. Kurang satu minit Abi datang dengan pembaris plastik lalu memberikan kepada Iqa.

    "nah...Iqa buat ikrar janji tak lewat lagi". Iqa memegang pembaris itu dan agak bingung.

    " kangkang kaki tu, sebat cipap 10 kali" perintah Abi

    Merah padam muka Iqa, belum pernah Iqa menyebat cipap sendiri. Mengigil ketakutan Iqa. Iqa tak yakin dapat melakukannya.

    "elok Iqa buat sendiri kalau Abi buat nanti teruk lagi sakit". Terang Abi.

    Iqa masih ragu² mengigil badannya.

    Angkat!

    "cakap, Iqa janji tak akan mungkur janji lagi". Lalu Iqa mengikut kata Abi.

    Sekarang sebat!

    Wosh!! Pap!!

    Eegghh...uh..uh...uh..sakit!!! Abi...😭😭😭😭

    Wosh!! Pap!!

    Aaawww!!!....Abi...Abi...sakit Abi..😭😭😭

    dan sehingga sebatan yang yang ke 9 Iqa dah terkencing. Cipap Iqa berdenyut kesakitan. Terketar ketat tangan Iqa, sudah lemah menahan sakit di cipap. Merah lebam cipap Iqa perut tak terkata.

    Iqa sudah tidak berdaya, Abi mencapai pembaris lalu menarik Iqa bangun dan memeluk Iqa. Teresak- esak Iqa menangis. Abi menggosok belakang badan memujuk Iqa supaya bertenang.

    Abi membawa Iqa ke dalam biliknya. Abi menanggalkan kain lalu baring di atas katil. Iqa berdiri di tepi katil melihat Abi baring dengan zakarnya terpacak. Lubang kencing Abi meleleh byk air mazi.

    "kenapa banyak air mazi Abi keluar?" Tanya Iqa.

    "entah la sayang Abi, masa siksa Iqa tadi Abi teransang sangat dengar Iqa merintih kesakitan, nikmat sangat". Iqa terasa sebak, kenapa Abi tak terus siksa Iqa tadi, dia sanggup menanggung kesakitan demi kepuasan Abi. Malah sanggup jadi slave pada Abi bila² diperlukan.

    "lah..kenapa Abi tak bagitau tadi, Iqa sanggup aje tahan kalau Abi tak puas, kesian Abi. Iqa membuka mulut dan menyuapkan zakar Abi ke dalam mulut menghisap air mazi yang meleleh sehingga cuci.

    "Abi nak tahu tak air mazi Abi ni lagi mulia dari cipap Iqa yang disebat tadi. Iqa sanggup je Abi sambung sebat sampai Iqa pengsan pun takpe".

    Satu hati Iqa mengenangkan hajat Abi tidak sampai kemuncak. Iqa terus melocok zakar Abi dengan penuh nikmat dan Kasih sayang. Iqa duduk sopan bersimpuh sambil menghisap zakar Abi.

    "bersih dan kuat zakar Abi ni, sayang sangat kat Abi".

    Abi melihat Iqa benar² berselera menghisap zakar Abi. Malah telur Abi disebut berkali- kali. Abi perasan ketika air mazinya keluar Iqa menjilat-jilat lubang kencing sehingga Abi kegelian.

    "Iqa.. naik atas Abi dalam posisi 69!

    " cipap Iqa belum basuh Abi, nanti bau busuk".

    " takpe sayang Abi, mmg bau macam tu yg Abi inginkan".

    "baik Abi...Iqa mintak izin naik atas Abi ye".

    Kini posisi mereka 69 saling memuaskan antara satu sama lain. Abi berselera menjilat cipap busuk dan Iqa tidak ragu² menghisap zakar Abi. Iqa betul² menyedut batang zakar Abi sehingga Abi kelihatan tidak daya lagi menahan untuk pancut

    Cipap Iqa bersih licin di jilat Abi, masih beberapa kali menghisap kelentit Iqa sehingga beberapa kali pancut atas muka dan mulut Abi. Iqa beberapa kali mohon maaf kerana tidak mampu tahan.

    Hampir kemuncak Abi telah sedia untuk pancutkan air mani. Iqa bangun dan menarik Abi ke stor belakang. Abi bingung seketika tindakan Iqa.

    "kenapa Iqa ajak Abi ke belakang stor ni?"

    " Abi ikat tangan Iqa cepat. Lepas tu Abu perkosa mulut Iqa hentak dlm lubang tekak Iqa sampai pancut!"

    Abi girang mendengarnya lalu bertindak mengikat tangan Iqa. Kepala Iqa di dongakkan. Abi menjolok zakar ke dalam tekak Iqa lalu melocok sepuas hati.

    Plop! Plop! Plop! Plop! Plop! tanpa ragu. Iqa menurut posisi tanpa gelupur sedikit pun. Sehingga Abi hendak pancut dia menekan dalam² berdas- das masuk ke perut Iqa. Memang Iqa kelihatan menggelupur kerana sukar bernafas tapi Abu puas menghamburkan air mani ke dalam perut Iqa.

    Sebaik sahaj Abi menarik zakar Iqa nampak sebak Dan air matanya meleleh.

    "kenapa Iqa sedih, sakit ke Abi busy tadi?"

    "tak Abi, Iqa yakin Abi dah ampunkan kesalahan Iqa sekarang, Abi ampunkan Iqa ye 🥺. Rayu Iqa sebak.

    " Abi dan ampunkan dah dari tadi, Iqa jangan risau ye"

    Abi membongkokan badan ingin membuka ikatan tangan Iqa namun tiba² di halang.

    "jangan buka Abi, biarkan Iqa di sini, Iqa yang hina ni".

    Eh .takpe ke macam tu, Iqa ok ke?"

    Abi masih ragu tapi tidak mahu bertanya lagi lalu ke bilik air.

    "Abi nak kemana tu". tanya Iqa.

    "Abi nak kencing ni, byk sangat dah tak tahan dah😅"

    "Abi kencing aje atas kepala dan badan Iqa yang hina ni. Kencing sepuas- puasnya"

    "Abi biarkan Iqa dalam stor dalam keadaan macam ni, siap kencing Abi tinggalkan Iqa dalam ni, tutup lampu dan kunci sampai pagi esok!! Esok pagi lepas sarapan baru keluarkan Iqa ye"

    Abi faham hasrat Iqa ingin memohon kemapunan penuh Dari Abi. Iqa menadah semburan air kencing Abi, sekali sekala Abi berhenti dan menampar- nampar pipi Iqa.

    bitch!

    bitch!

    Abi menghabiskan air kencing lalu mengheret Iqa ke stor lalu menutup lampu dan mengunci bilik stor yang bersepah dan kotor. Tidurlah Iqa dalam kegelapan.

    Iqa bitch Abi..

    Iqa bitch Abi..

    bitch slut Abi...

    Esok Abi membuka stor Dan mengejutkan Iqa dari tidur. Abi menarik tudung Iqa yang hancing itu ke bilik air lalu mengencing tubuh dan kepala Iqa buat kali seterusnya. Lebihan air kencing Iqa tadah mebuat hilang dahaga. Iqa di tarik semula ke stor dan diberi makan seperti anjing. Iqa dikuncj semula dalam stor sementara Abi pulang kerja.

    mylancap1

    Damn. Tak tahan aku tengok boobs Teacher Anis. Kecik tapi padat wey. Tits memang membengkak. Shit!

    twoahhtoo

    hmmmmmm😭💦 Min teringat kawan Min, dulu² kawan Min always ada dgan Min🥺❤️ after 2 tahun almost 5kali seminggu jumpa, akhirnya satu hari tu Min park kereta kat satu jalan mati, kitaorg mmg always pilih port tu if ada sesi meluah🥰

    kawan Min at that time, dia pakai baju inner n seluar tido pazola jer sbb dah selesa dgan Min🥰 Min pun tak terlintas utk ‘turn on’ dgan kawan Min ni sbb kitaorg rapat🥺❤️ so as soon as Min parking jer kereta, kawan Min terus sandarkan kepal kat bahu Min n start cerita….

    semuanya biasa jer sampai laa part kawan Min ni nangis n terus peluk tangan Min😖🤤💦 Min pun mula² belum perasan yg lengan Min betul² kat tengah dada dia🤤 tapi bila Min perasan🥺 tanpa Min sedar, “adik” Min dah pun tegak🥺

    Min pun tarik tangan Min, Min angkat muka kawan Min n tatap dia tepat kat mata sambil pesan 'u kena stop laa sedih mcm ni, u kena ingat yg sedih u, dia takde dgan u, i yg ada, kita always have each other(sambil Min lap air mata dia), dah jangan nangis okayyy.

    Min tgok kawan Min terkaku menghadap Min🥺 masa ni mata Min mampu menatap dada dia yg jelas Min nampak timbul kesan bunga² dsebabkan bra yg dipakai dia🤤 mmg Min tak berkedip dan Min gunakan saat ni sebaik mungkin, Min terus peluk dia semanja mungkin sambil Min usap belakang dia🤤💦 masa ni mmg terasa dada dia menekan² badan Min🤤💦

    fyi, kitaorg rapat tapi tak pernah pegang tangan manja, peluk manja ke apa, n mmg sebelum² ni hanya atas dasar kawan semata²… tapi Min pun tak nafi yg kawan Min ni mmg selalu 'payung’ kalau keluar berdua dgan Min🤤💦 mcm² dah Min pernah tgok, lurah dada, kesan timbul puting stiap kali Min hantarkan makanan, last sekali Min pernah datang rumah dia nak ambik dia tapi sampai² jer dia tak reply whatsapp Min, Min tgok pintu depan rumah terbuka, Min terjah masuk n Min saksikan sekujur tubuh yg sedang terbaring di sofa dengan belahan baju yg besar n menampakkan dada dia yg sedang molek tuh🤤💦 masa ni laa first time yg Min melancap tgok dia n bila “adik” Min dah muntah, baru Min kejutkan dia🤤💦

    [Bersambung Part 2 akan disertakan dgan gambar kawan Min]