Harry Bloody Potter. Mostly Drarry. Random stuff. And Other Things. Seriously, I don't even know. Take a look, I guess.

Posts
190
Last update
2021-09-19 18:02:37
    wintorsoldier

    Thor is frustrated.

    vforvet
    image
    image
    image

    Guys come on,don’t mess with Tho-TONY WUT R U DOING

    image
    madehimsaycomfychairs

    THE ILLUSTRATIONS OH MY FUCK

    fuckthesehotmenonmydash

    I HAVE TO REBLOG THIS BECAUSE OF THE IMAGES ABOVE. HAHAHAHAHA

    rubycosmos

    I will reblog this whenever it hits my dash.

    wassamattawityucca

    OH MY FUCKING GOD. IT GOT A MILLION TIMES BETTER THAN WHEN I FIRST REBLOGGED IT!

    roxy-rockstar

    WHHHHHHATTHEFUCK

    hecklocki

    it’s back on my dash so it’s back on my blog. Simple.

    aeliad

    HI LET’S SHARE NICOLE’S WORDS ON THE SUBJECT! 

    It has been literal years but every time I see Martin’s tweets posted somewhere and his word is shared as truth while her post is not shared it sort of reiterates the fact that we trust men to speak about feminism more than we believe women who experience it. 

    Interesting, innit?https://medium.com/@nickyknacks/working-while-female-59a5de3ad266

    wiseacrewhimsy

    Reading her account of how their boss treated her blows me away. Men are so emboldened that they will literally admit to illegal discrimination casually and face no consequences.

    the-geek-cornucopia

    In all the years of seeing this post I’ve never seen a link to her side. Didn’t even know she’d written one.

    pluts04

    Adding screenshots of her post. His whole post is there without needing a link. Hers should be, too.

    Also, she posted this is 2017! It’s fucking 2020 and I’ve seen his side of this for years, but it took 3 years for her side to make its way to my dash…

    my-sins-might-be-your-tragedies

    I’ve reblogged his story at least twice; it’s time for Nicole’s.

    phiix

    what do you mean u don't believe in the concept of virginity?

    Nobody’s dick is important enough to change any part of my identity

    sadnsmall

    virginity is made up folks, in my opinion you don’t lose anything you just gain experience. it’s stupid.

    puppyseokie

    Virginity is based around the hymen that’s supposed to break when first penetrated, which is absolute bullshit. The hymen doesn’t break permanently; it can stretch and rip at parts but it heals again. It can rip while doing every day activities or while working out. It’s not supposed to bleed, especially not during intercourse. If she bleeds the first time she has intercourse, she isn’t aroused enough. If she bleeds every time she has intercourse, she isn’t aroused enough and you should think about why and how to change that (communication is key!).

    Virginity is a social construct made to empower men. Men get praised for fucking as many women as possible, but women get shamed bc virginity is holy, and inexperience is fetishised. So instead of saying, “I lost my virginity” let’s use “I had my sexual debut” bc that’s a lot funnier and doesn’t imply that anything is lost because, frankly, no one lost anything.

    drankinwatahmelin

    4. If the car pulls up to you run in the opposite direction.

    5. Walk with your keys in your hands and keep a key between each finger

    6. If they put you in the trunk kick out the headlights

    7. If you get lost find a woman with a child. Never ask a man for help (this one was drilled)

    bando--grand-scamyon

    That scream fire piece of advice is literally life saving

    ghostspaceships

    8. Watch your shadows and reflections, especially if someone is walking behind you. A split second notice is better than none and will help you.

    gaylittlepieceofsh1t

    Yes this last one really saves lives y'all I do it all the time

    uncleromeo

    girls have to learn to view the world like international intelligence agents just to be safe walking down the street. smh.

    twilightt-fantasy

    guys pls pls pls reblog and girls pls pls pls be safe out there. terrifying and so sad that we have to worry about this on a daily basis

    guiltyidealist

    (I’m an enby, but, frankly, this is helpful for anyone.)

    queerwitched

    - always tell someone where youre at and an approx time when youll be back

    witcheshaven

    Add text replacement words in your phone if possible. Something short and memorable that you can send quickly to people in moments of emergencies.

    E.g.

    im-actually-ok

    I f ing hate that we need to reblog this, people suck, but this will save lives.

    DO NOT SCROLL PAST

    anonymousmothman

    Being female fucking sucks but yes this shit is important for everyone

    deadlymodern

    Also, do not walk close to walls. It will be easier for someone so walk past you and push you against it or corner you.

    If your gut is telling you to cross the street or change your path, do it. Don’t risk it. Your body knows.

    If you can, buy a large umbrella and walk holding it. Studies say that predators are less likely to attempt an attack on someone that could fight back. Keys around your knuckles is fine but you’ll need to get very close to do damage. Umbrellas are more precise.

    Avoid wearing headphones if you are alone on an empty street. Look aware.

    Again: Stay. Away. From. Walls.

    Entering an uber alone? Call your father (or anyone you trust) and say “hey dad! Yep, I’m almost there, I’m sending you the route.” outloud. Then proceed to send them the route so they can follow the uber drive. This will most likely intimidate the predator.

    If you see someone in an uncomfortable or possibly dangerous situation, walk up to them and say “Betty, oh my god, I haven’t seen you in so long!”. If she gets slightly confused, you can whisper and let her know you’re trying to help and that she should follow along. Walk together to another station or away from where you are. The man will most likely not follow. I have done this one 2 times and can be very helpful.

    If you are unsure she needs help, you can pass her a note saying something like “hey, I noticed this man beside you is making you uncomfortable. If you’d like help, fake a sneeze right now and I will come up to you and pretend we are friends.” This is a long note, but its an example. Be discrete. If she follows along, proceed with the previous tip. This is helpful when you’re in a crowded train and you notice harassment.

    Help your sisters. Trust them. Trust yourself. Be safe.

    goodgirl81

    If you ever feel unsafe or need help, anyone is welcome to run upto me and ask me for help! I’ll go all mama bear and keep you safe!!!

    v1b3ch3ckl0s3r

    https://docs.google.com/document/d/166g6Vo8Fb9H3FIZF2H6faEBHtFQSf7nVn_QxcJ9NMi0/edit?usp=sharing

    I made this google doc covering 14 different self defense tips and tricks. it was made on January 15th, 2020 so it was before I decided I’d come back to tumblr jhjshdbjfh.

    return-of-foreverr

    EVERY TIME I SEE THIS I REBLOG BECAUSE THIS IS SUPER IMPORTANT!!!!!

    alexander

    This is important hello (x)

    itsahalest0rm

    Reblogging again for the fuckboy who ignored it the first time

    diaemyung

    THIS IS SO IMPORTANT

    fortheloveofrome

    *slow clap for australia* shit mates. Wow.

    okssure

    I will probably reblog this once a day

    theforgottendaydreamer

    Reblog. Always reblog.

    gishifu

    This is what we mean when we talk about gendered socialization. Wonderful to see an entire government standing up and talking about it.

    kaunis-sielu

    Daaaaaaym.

    myra-barnes

    So important…

    gostaks

    how the fuck did all of those renaissance dilettantes learn so much crap? Like they spoke 3 languages and were foremost in several branches of science, plus they wrote poetry, played the violin, and were master artists? And they still had time to be gay? 

    vassraptor

    none of them ever did any laundry at all

    lettherebedragons

    The emotional and physical labor necessary to maintain the lifestyles of Renaissance and Enlightenment polymaths was shunted almost entirely to their uncredited servants, slaves, wives, and daughters. 

    Whenever we compare ourselves to the ‘genius men’ of the past, and wonder why we fall so short, remember this: their intellectual capacity, energy, and freedom was because there was someone else washing the damn dishes.

    cheesyradfem

    Rosalind Miles’ “Who Cooked the Last Supper?” is about how women throughout history provided critical services so men could have leisure time.

    labelleizzy

    I forget that there’s folks who haven’t heard this so I always reblog.

    whatthefuuuuuuccckkkk

    And they sure as shit didnt have 40 hour work weeks just to survive

    goddessofmourning

    Bro, it's like 4PM in São Paulo right now and all the smoke made it look like it's already night...city of ashes indeed.

    goddessofmourning

    That's POLLUTION for you guys. It's what you get when people burn the Amazon rainforest to make farms.

    goddessofmourning

    Ok so, the cloud of smoke over the city is from the burning of Amazon rainforest in Rondonia. Sao Paulo is 3300km (2052 miles) distant from Porto Velho. Athens is closer to London than Sao Paulo is to Porto Velho. Just to give you an idea of the damage they are doing to the forest right now, with the permission from the human trash president. Just so you guys from other countries have an idea of what's happening here in Brazil.

    If you can reblog this to make people aware of the situation, I'll be really glad.

    goddessofmourning

    Look they've been burning the forest it's been 15 days now and people have died already in the fires. So the least I hope that the media will actually pay attention to Rondônia and the forest now that's affect São Paulo. The media here in Brazil is trying to take the attention away from the fires saying that what covered SP today as fog because of a cold wave, but many people already said: it's not fog, it's smoke. And if you're shocked about São Paulo sky, this is Rondônia where they are burning the forest:

    So yeah, they are destroying the biggest ecosystem that is the Amazon right now. And the world must know.

    Because if we depend on the media, the death of the Amazon won't be televised.

    illinicoise

    “But if you forget to reblog Madame Zeroni, you and your family will be cursed for always and eternity.”

    image
    spn-fandom-breathing-heavily

    not even risking that shit

    codyslipring

    scrolled past this, re-evaluated my life, then SCROOOLLLED back up and hit the damn reblog button. 

    ramisonetruelove

    Last comment same thing. Sorry to the next person who sees this. I just can’t risk it. I have things I need to do before my life becomes hell. Lol

    blckrapunzel

    man i fucking hate yall who tf put this up knowing damn well we all gonna reblog it im heated im really sick af bout this 

    modelinterrupted

    I don’t play that shit lol sorry

    badgyal-k

    Sorry everyone

    just-jay25

    If only if only the woodpecker sighs the bark on the tree was as soft as the sky why the wolf waits below hungry and lonely he cries to the moon if only if only

    kixgbear

    Shiddd

    queenangelique

    this post followed me to Facebook and im sooo annoyed!

    dominawritesthings

    It’s been a MINUTE since I’ve seen Madame Zeroni, fr fr

    glamhoeour

    I HATE TUMBLR FKKKK SAKES

    LMAOOOO

    venusians

    Not tryna fuck up any of my planetary Returns~

    stophatting

    One time I didn’t and I was broke for like a month but the next time I seen it I rebloged it and a bitch just got 500 out the blue and a 20 gift card

    tonystarkqueen

    *sighs*

    *hits reblog*

    wraithandsaint

    stop fucking using the word psychotic to describe bad behaviour and violence already god fucking damn it

    wraithandsaint

    oh my god i'm so tired psychotic does not mean violent it does not mean angry or erratic. it refers to a person suffering from psychosis, a loss of touch with reality that includes hallucinations and/or delusions. psychotic people are not inherently violent and y'all need to understand how much stigma you create when you again and again incorrectly use the word psychotic without even thinking about it

    wraithandsaint

    would appreciate if non-psychotic people could reblog this