@tautau00
Untitled
Posts
504
Last update
2021-07-25 15:42:28
    cha-ainsha

    Group MEWE

    ni antara LINK group yg cha join kt mewe.. klau nak search kt sna da agak susah dah. memang Tak akan jumpa..dan ada group yg dah kena banned. korng boleh cuba.. CARANYA : copy link & past to browser URL. di group.. click join group.. siap.

    KEBANYAKAN SEMUA AKTIF:

    1. HENTAI MALAY

    https://mewe.com/join/hentaije

    https://mewe.com/join/hentaiforall

    https://mewe.com/join/grouphentaimalay

    2. AWEK IMPIAN

    https://mewe.com/join/awekimpian

    3.MELAYU UNTK SEMUA

    https://mewe.com/join/groupmelayuutksemua

    4.EX THUMBLER FOR MELAYU

    https://mewe.com/join/extumblrformalay

    5.CHA AINSHA (Cha hanya ada stu group ni je)

    https://mewe.com/join/chaainsha

    6.RED HOUSE MALAY

    https://mewe.com/join/redhousemalay

    7.MALAYSIAN

    https://mewe.com/join/kelabmencaripasangan

    8.SEMBANG PORN PORN

    https://mewe.com/join/sembangpornporn

    9.SWAP/SWING WIFE , SCANDAL

    https://mewe.com/join/tukargambarwifebogelmalaysia

    10.AWEK MELAYU TERBAIK

    https://mewe.com/join/awekmelayuterbaik

    11.FANTASI KONGSI BINI

    https://mewe.com/join/fantasikongsibini

    12.EX TUMBLR MALAY

    https://mewe.com/join/extumblrmalay

    13.HIJABITCH

    https://mewe.com/join/hijabitch

    14.SEKS MELAYU

    https://mewe.com/join/groupmelayu2018201

    cha-ainsha

    ada msa cha akn update group2 bru tuk korang join.. 😉

    anak-susah-nak-eja

    Tak blh join la

    stimgiler

    Aku mula mengenali Puan Azah di majlis “house warming” rumah Sham, kawan sepejabatku. Puan Azah adalah ibu tiri kepada isteri Sham. Beliau mengahwini bapa mertua Sham setelah kematian ibu mertua Sham. Agak ketara perbezaan umur antara Puan Azah dan bapa mertua Sham yang mana Puan Azah adalah dalam lingkungan lewat 30-an manakala bapa mertua Sham dalam lingkungan 75 tahun. Puan Azah memiliki wajah yang ayu tanpa solekan, berkulit putih kuning dan bertutur lembut dengan senyuman yang amat manis walaupun hanya memakai gincu yang nipis. Bentuk muka nya bujur sireh dengan sepasang mata redup, hidung mancung halus dan pipi yang gebu timbul seperti pauh di layang. Aku hanya dapat menilai fizikal Puan Azah secara luaran saja memandangkan dia memakai busana wanita Muslim yang labuh dan polos. Bertudung labuh melepasi bahagian dada, dia juga mempunyai ketinggian yang agak berbeza dari wanita Melayu biasa. Selepas majlis itu, aku tidak pernah bertemu lagi dengan Puan Azah. Akhir Julai 2008, aku di tugaskan untuk menjalankan audit di salah sebuah cawangan syarikat di bandar Kuantan untuk 5 hari. Sesampai saja di Kuantan, aku terus ke cawangan tersebut untuk memulakan tugas sehingga jam 5 ptg. Kemudian aku terus check-in ke hotel untuk merehatkan badan dan mandi. Aku keluar dari hotel setelah mandi untuk mencari restoran makanan laut di sana. Ketika berjalan di bandar Kuantan , aku terserempak dengan Puan Azah yang sedang menolak bapa mertua Sham di atas wheel chair ke tempat letak kereta. “Hi Auntie!” sapa ku. Puan Azah agak terperanjat sambil memandangku . “ Saya kawan Sham, ingat lagi tak?” kataku bila Puan Azah agak terpinga-pinga. “ Ohhh, yang kita jumpa kat rumah Sham dulu kan?” barulah Puan Azah membalas sambil tersenyum. “Kenapa dengan Pakcik ?” sambil aku cuba membantu Puan Azah untuk menolak wheel chair. “ Pakcik kena stroke,dah lama lah jugak, sekarang ni kena selalu buat pemeriksaan lanjut” jelas Puan Azah lembut dengan nada agak sayu. “ Maaflah, keadaan Pakcik ini, dia dah tak kenal orang lagi dan tak berupaya untuk berjalan” sambung Puan Azah lagi..”Oh! maafkan saya, auntie “ jawabku dengan rasa simpati dengan keadaan mereka. “Eh! You buat apa kat Kuantan ni?” Puan Azah bertanya padaku “Saya ada tugas kat sini sampai Jumaat ni”. Oh, bagus lah camtu, boleh lah datang rumah Auntie. Setelah bertukar nombor telefon, Puan Azah masuk ke kereta. “ Jemputlah datang makan malam esok ya!” Puan Azah menjemput aku ke rumah mereka. Masih cantik dan ayu lagi Puan Azah ni. Walaupun dah lama tak berjumpa, aku rasa seakan tiada perubahan pada wajah beliau sejak kali pertama kenal dengan dia. Masih lagi menguntum senyuman yang manis menawan dalam menghadapi dugaan begitu. Esoknya, dalam pukul 4.00 petang, Puan Azah menelefon ku. “ Jangan lupa datang malam ni ya!” katanya untuk mengingatkan aku. “ Ya, saya datang” jawabku ringkas. Setelah memberi arah jalan ke rumah dia, Puan Azah memberitahu “ kalau boleh datang dalam jam 7.30 malam ya!”.”OK !” jawabku dengan agak kehairanan. Lebih kurang jam 7.00 aku keluar dari hotel dan terus mendapatkan teksi. Aku rasa lebih baik ambil teksi sebab aku pun kurang arif dengan kawasan rumah Puan Azah. Pemandu teksi itu membawa aku terus ke kawasan perumahan yang agak mewah, dengan banglo bercampur dan halaman yang luas. Setelah sampai, aku menekan loceng di pagar. Aku perhatikan kawasan perumahan tersebut agak sunyi ketika malam mula berlabuh. Puan Azah keluar membuka pagar sambil menjemput aku masuk. Dia berbaju kurong hijau tapi tidak memakai tudong, terpegun aku menatap wajah Puan Azah tanpa tudong dengan rambut yang panjang beralun dan sedikit melepasi paras bahu . Rumah Puan Azah merupakan sebuah banglo satu tingkat yang agak besar dengan halaman yang luas. Terletak di hujong jalan berdepankan padang dan banglo jiran yang paling hampir adalah lebih kurang 50 meter dari banglo Puan Azah. Selepas mengunci pagar, aku menuruti Puan Azah untuk masuk ke dalam banglonya..Lenggokkan Aku perhatikan dari belakang lenggokkan dengan langkahan Puan Azah teratur dan lembut . Terdetik juga hati nakal aku bila melihat potongan punggung Puan Azah yang sederhana tapi padat . “ Ha, kan tak ada orang sangat kat padang waktu ni!” Barulah aku tahu mengapa Puan Azah meminta aku datang waktu begini. “Mana pakcik?” tanyaku sebaik saja Puan Azah menutup pintu .“ Ada berehat kat dalam bilik lepas makan ubat” ringkas jawapan Puan Azah. “Duduklah dulu, nanti I siapkan hidangan kat dapur” katanya sambil berlalu ke dapur.Puan Azah membahasakan diri nya dan meminta aku agar memanggilnya Azah saja. Aku duduk sambil membelek majalah. “ Jemputlah makan” sahut Puan Azah padaku dari arah dapur.. aku bangun menuju ke meja makan dan Puan Azah mula menghidangkan makanan. “ Pakcik tak join ke?” tanyaku.”Tak, pakcik nanti I suapkan makan malam dia. Kami berbual-bual sambil makan malam di selang seli ketawa kecil Puan Azah bila mengenangkan kisah silam dia. Barulah aku tahu dia adalah bekas setiausaha bapa mertua Sham. Dia sekarang berumor 38 tahun, katanya dah hampir 10 tahun berkahwin dengan bapa mertua Sham tapi tidak mempunyai anak. Sekarang ni, dia hanya tinggal berdua di rumah itu sekiranya anak-anak tirinya tak balik ke Kuantan; termasuklah Sham. Setelah makan, aku menolong sedikit sebanyak mengemas sebelum Puan Azah menghidangkan kopi.”Duduk lah dulu, ya..I nak tengok pakcik kat dalam” ..Puan Azah bangun dan masuk ke bilik..Aku membuka tv untuk menghilangkan kesunyian malam- kawasan perumahan ni memang sunyi maklum lah, jarak antara samu sama lain agak jauh. Lebih kurang 15 minit kemudian, Puan Azah datang semula ke ruang tamu. Mataku masih lagi tertumpu ke tv bila dia menegur “wah, asyik nya!” Aku pandang wajah Puan Azah tersenyum manis.Kami sambung bualan tadi sehingga lah kami tetiba terdiam, agaknya dah takde idea nak berbual. Aku bangun untuk meminta diri memandangkan jam dah pun hampir 11.30 malam. Puan Azah pun bangun sambil berkata agak perlahan “ tidor disini lah malam ni”..Aku terdiam sekejap. Tanpa menanti riaksi aku , Puan Azah menyambung “ dah lewat ni, susah nak dapat teksi kat sini”. Aku terpaksa bersetuju dengan saranannya itu.”Baik lah” jawabku. Ku lihat wajah Puan Azah kembali ceria dan mengukir senyuman manis. Dia menunjukkan bilik tamu terletak di sisi ruang makan. Bilik luas itu lengkap dengan katil queen size dan tersusun rapi. Puan Azah masuk ke bilik nya dan keluar kembali bersama sehelai kain pelikat bersama T-shirt. “Nah, pakai lah kain ni, pakcik punya tapi dah lama dia tak pakai” katanya sambil menghulur kain dan t-shirt tersebut padaku. Aku masuk ke bilik tamu untuk menyalin pakaian ku meninggalkan Puan Azah di ruang makan tadi.Selesai menyalin pakaian aku keluar mendapatkan Puan Azah.. “ Selamat malam Azah” ucapku padanya..” Selamat malam!” balas Puan Azah sambil melangkah masuk ke biliknya. Aku melabuhkan badan ku ke katil sambil terbayang senyuman dan lenggokan Puan Azah tadi. Dalam suasana yang amat sunyi, bayangan senyuman Puan Azah dan lenggokan lembut sedikit sebanyak membangkitkan nafsu kelakian ku..Hmmmm..aku mengeluh untuk mengendurkan sikit batang ku yang mula bangun di sebalik kain pelikat tanpa berseluar dalam.Dalam mengelamun sendirian itu , tiba tiba aku terdengar bunyi kuakan pintu bilik di buka dan langkahan tapak kaki menuju ke dapur. Aku bingkas bangun membuka pintu untuk memastikan langkahan tapak kaki tadi. Jantung ku berdegup pantas taktala aku lihat Puan Azah sedang membuka peti sejuk untuk mengambil air minuman. Lampu dari peti sejuk menampakkan bayangan susuk potongan tubuh Puan Azah yang memakai baju tidur singkat paras paha yang nipis dan jarang hitam dengan potongan luas di bahagian depan. Mataku terpukau bila bahagian dada Puan Azah yang menggunung padat tanpa lapisan coli dengan puting yang jelas tersembul dan juga kehalusan kulit putih kuning paha Puan Azah yang terserlah di depan ku. Bentuk tubuh Puan Azah memang menggiurkan dengan dua buah dada montok menonjol dan pinggang ramping berserta punggung yang sederhana tapi padat dan lentik. Aku juga tak melepaskan pandangan pada lurah di celah kangkangan Puan Azah biarpun di seliputi sehelai seluar dalam yang juga nipis. Alur lurah jelas kelihatan timbul dan berlekuk. Apa lagi, batangku yang tadi mengendur kembali keras tegang menongkah kain pelikat.Aku berdehem kecil untuk tidak memeranjatkan Puan Azah “ Hai, belum tidor lagi?” sapa ku, “ Dahaga lah” jawabnya ringkas “ You pun belum tidur?” Aku tidak menjawab sebab terpegun dengan susuk tuboh Puan Azah yang berdiri menghadap ku.. Susok tubuh yang selama ini di litupi busana labuh dan polos kini terserlah sempurna depan mataku. Puan Azah juga mempunyai sepasang kaki yang panjang persisi bagai seorang model . Mataku kini tertumpu di buah dada montok Puan Azah yang menggunung mekar padat tanpa coli dan puting yang tersembul melepasi baju jarang itu sehinggalah Puan Azah menyergah ku. “Hei! I tanya you ni belum tidor lagi, ni terlopong pulak dia” jerkah lembut Puan Azah bila aku masih diam dek terliur ghairah meneroka bentuk tubuhnya.. ” Azah, you cantik!” terpacul ayat ini dari mulut ku..”terima kasih, hai sekarang baru nak perasan ke?” usik Puan Azah..“ janganlah tenung I macam tu” Puan Azah mula melangkah keluar untuk kembali ke biliknya. Langkahan kaki dengan lenggokannya amat teratur membuatkan kedua dua buah dada bergegar sedikit bila dia melangkah. Puan Azah harus melepasi aku yang masih berdiri di hadapan bilik tamu untuk ke biliknya. BIla saja dia hampir melintasi aku, semerbak keharuman menerjah hidung ku, membangkitkan lagi nafsu ghairahku. Aku menghalang Puan Azah lantas memegang tangannya. Dia cuba melarikan tangan nya kebelakang tapi tidak bersungguh. Sebelah tangan ku menghalang Puan Azah manakala sebelah lagi kini menggenggam tangannya. Puan Azah tidak meneruskan langkahnya dan kini kami berdiri rapat bertentangan antara satu sama lain. Aku merenung wajah Puan Azah sambil tanganku mula mengemaskan genggaman di tangan Puan Azah..sungguh halus dan lembut sekali tangan Puan Azah.Dia memandang tepat ke mataku sambil mengukir senyum manis .Dari redupan mata nya aku dapat rasakan yang Puan Azah menanti tindakan lanjut dariku..”Azah” kataku lembut “ Puan Azah hanya mengangguk seolah olah berkata ya. Aku terus merangkul pinggang Puan Azah yang menyebabkan dia teranjak kehadapan semakin rapat, degupan jantung kencang Puan Azah membuatkan kedua buah dada mekarnya turun naik . Matanya semakin kuyu sambil bibirnya terbuka sedikit bila aku mengemaskan dakapanku semakin rapat..kedua buah dada Puan Azah melekap ke dadaku..terasa padat dan kenyal walaupun di lapisi baju tidur jarang dan nipis. Batang keras ku pula melekap rapat di celah kangkangannya. Aku merapatkan bibirku dan terus mengucup bibirnya Emmmphhh mmmmmmmmphhh Puan Azah mengerang bila lidahku mula memainkan peranan sambil menyedut bibir mungil nya..Puan Azah memberi tindakbalas dengan tangan kirinya merangkul leher ku dan meramas rambut ku.. “Emmph…emmmph..emmmph” kami terus berkucupan dan lidah semakin ligat bertaut. Sebelah tanganku merangkul pinggang Puan Azah sambil sebelah lagi kini mula meneroka ke bahagian dadanya. Puan Azah menjarakkan sedikit tubuh nya untuk membolehkan tangan ku merayap ke buah dadanya di celah potongan V baju tidurnya. Buah dada yang aku rasa bersaiz C itu masih kenyal dengan puting yang menonjol kini di jamah oleh tanganku. Aku teruskan meramas ramas kedua dua buah dada Puan Azah dan ini membuatkan dia mula menggeliat liuk dan erangan manja semakin kuat. “Mmmmm, mmmmm,mmmmm” Puan Azah mula menggesel geselkan lurah di kangkangnya ke batangku. Kami lepaskan kucupan tapi tanganku tetap meramas buah dadanya. “Sedaaaap, ummmphhh, sedaaapnya”Puan Azah merenung ku ghairah sambil tangan nya bergerak ke depan dan kini memegang batang ku keras tegang dari tadi…” I nakkkkk”” pinta nya manja…Aku mengangguk sambil terus meramas buah dada Puan Azah dan menarik badan nya rapat sekali lagi. Aku kucup bibirnya lagi dan tanganku kini melurut turun ke punggung lentik Puan Azah- padat berisi dan masih tidak kembang walaupun dia sudah berkahwin.Puan Azah melepaskan genggaman batang ku lalu memimpin aku masuk ke dalam bilik tamu.Aku menurutinya rapat tanpa melepaskan peluang meneroka bentuk tubuhnya dari belakang.Kami berpelukan sekali lagi di tepi katil dan Puan Azah melurutkan kainku sehingga terserlah batangku yang semakin keras tegak. Aku kini bogel di bahagian bawah pusat. Puan Azah tersenyum nakal merenung tajam ke wajah ku sambil mula menurunkan tubuh nya dalam keadaan mencangkung betul betul menghadap batang ku. Sedikit demi sedikit Puan Azah mengulum batangku sehingga ke pangkal. Tak dapat aku bayangkan nikmatnya kuluman dari mulut mungil Puan Azah, hangat dan penuh dalam mulutnya . Batangku terasa teramat keras seolah olah bertambah panjang bila Puan Azah mengulum keluar masuk sambil lidahnya sekali kala menjilat kepala batangku. Aku terasa seperti melayang khayal bila Puan Azah semakin melajukan kuluman nya ..”Mmmmphh, urghhhhhh ooohhhh mmmmphhh” aku semakin menikmati kuluman Puan Azah yang hangat dan semakin rakus. Aku dapat rasakan Puan Azah juga sedang menikmati batangku sepenuh nya. Aku membongkokkan badanku sedikit untuk menarik Puan Azah supaya berdiri dan dia menurut dengan menjilatku dari bawah pusat semakin keatas hingga leherku.Aku lingkarkan tanganku ke pinggang Puan Azah sambil merenung mata kuyu ghairah Puan Azah.Aku kucup bibir Puan Azah dan sempat juga meraba alur lurahnya yang terasa lembab walaupun masih di baluti panties nipis..Puan Azah tersentak sedikit tapi mengerang manja “ummmmphhhh, nanti lahhhhh, biar I puaskan you dulu ya”… dia lantas menolak dadaku perlahan sehingga aku baring di atas katil. Dia naik bercelapak di atas badan ku dan mula menanggalkan T-shirt ku. Kini aku berbogel sepenuhnya dengan batang yang masih terpacak keras di tindih lurah nikmat Puan Azah. Dia menindih ku dengan kedua buah dada kenyal menekan dadaku lalu mencium pipiku dan seterusnya mengucup bibirku . Bibir kami bertaut rapat dengan bunyian kucupan ghairah kami. Puan Azah lepaskan tautan bibir kami untuk menjilat leherku dengan hujung lidahnya hingga ke dadaku untuk mengulum puting tetek ku..gigitan manja Puan Azah membuatkan aku semakin teransang nikmat..Aku mengusap usap tengkoknya dan belakang Puan Azah yang terus menjilat hingga turun ke bahagian pusat . Puan Azah sekali lagi mengulum batangku.. kini batang keras ku penuh di dalam mulut Puan Azah . Dia mengulum batangku keluar masuk dan semakin rakus sambil tangan nya meramas lembut kedua dua buah zakarku..Aku semakin khayal…”arghhhhh, ummphhh, ummmph”” Dalam lebih kurang 10 minit aku dah mula terasa semakin hampir ke kemuncak nikmat dan ingin terpancut bila Puan Azah semakin rakus mengulum batangku sambil sekali sekala menggigit lembut hujung batang ku.. ” Hmmmmmm, Azaahhhh! I dah tak tahaaaan”..mendengar erangan aku tadi, Puan Azah semakin melajukan kuluman batangku seolah olah dia mahukan aku melepaskan air nikmatku sekarang. Aku dah semakin khayal dan urat urat di batangku ku semakin menegang dan….…crupppppp, crupppp pancutan air nikmatku penuh dalam mulut Puan Azah “erghhhhhhhhh mmmmmmpph”, Puan Azah masih lagi meneruskan sedutan batangku sambil menelan air pancutan ku terus ke dalam anak tekaknya. Dia memperlahankan kuluman batangku bila air pancutan habis di telan dan bangun bercelapak di atas badan ku sambil mengesat baki air nikmatku di tepi bibir munggil nya dengan jari nya. Ku rasakan lurah keramatnya juga semakin lembab walaupun masih di baluti panties nipis itu kembali menghimpit batangku. Dia tersenyum manja padaku “ Puassss?” lembut pertanyaan Puan Azah sambil tangannya mengusap pipi ku. Aku pegang tangan Puan Azah untuk mencium telapak tangannya dan mengulum jari Puan Azah.”Ohhhh, emmmm” Puan Azah mengerang bila aku mengulum jari jemarinya..Tanganku mula meramas kedua buah dada Puan Azah dari luar baju tidur nya.. Puan Azah terus menggerakkan pinggangnya untuk menggeselkan lurah keramatnya di atas batang ku yang kembali mengeras tegang. Sambil menggesel lurahnya yang tembam dan lembab , Puan Azah menanggalkan baju tidur nya dan kini terpampang segar buah dadanya bersize C putih bersih dengan puting yang panjang kemerah-merahan..Aku ramas lembut kedua-dua buah dada kenyal itu yang selama ini terselindung di sebalik busana labuh empunya.Puan Azah mengeliat ghairah dengan erangan lembut mmmmmm, ermmmm, bila aku terus mengulit kedua putingnya yang semakin mengeras . Puan Azah mengangkat pinggangnya sedikit untuk melurutkan panties nipis yang menjadi benteng akhir di tubuhnya. Aku membantu dengan menguis panties nipis itu dengan kakiku. Setelah terungkai panties nya,dan kembali bercelapak tanpa seurat benang lagi, tangan Puan Azah terus memegang batangku. Tubuh Puan Azah yang putih mulus tanpa sebarang parut itu memang cantik di setiap lekukan dan bonjolan dengan bulu bulu roam yang halus.Dia teruskan geselan lurah nikmatnya yang juga berbulu tapi di jaga rapi oleh empunya tubuh badan. Aku dapat rasakan lurah yang tembam itu semakin lembab dengan linciran air mazinya. Kepala batangku menyentuh sebutir biji kelentit bilamana Puan Azah menggesel gesel lurah lembabnya membuatkan badannya tersentak serentak dengan jeritan halus urghhh! Batang ku rasakan semakin keras membesar… Puan Azah juga dapat merasakan perkembangan itu dan terus melajukan geselan nya….dia semakin lemas dalam nikmat geselan itu , “ I, I…nakkkk sekarannggg,mmmpphhhh..lantas memegang batangku dan menghalakan ke lubang pantatnya. Puan Azah perlahan lahan menurunkan tubuhnya untuk menekan batangku masuk ke dalam lubang pantat yang sekian lama tidak di terokai. Aku turunkan tanganku dari kedua buah dada Puan Azah dan memegang pinggangnya dan punggungnya.Aku angkat sedikit punggungku untuk menujah masuk batangku meneroka lubang pantat lembab Puan Azah..Arrghhhhhhhh, ergh, ergh , ergh ermmmmm,, eshhhhhhhhhhh Puan Azah berdesih bila batangku mula masuk seinci demi seinci kedalam lubangnya…Masih sempit lagi lubang pantat Puan Azah ni, walaupun dengan linciran air mazi, agak sukar juga batang ku untuk terus menujah masuk..Puan Azah berkerut-kerut sambil menjilat jilat bibirnya… Akhirnya habis batangku tenggelam dalam lubang pantat Puan Azah, hangat dan ketat . Batangku berdenyut denyut dalam kehangat lubang pantat dan di kemut bibir tembam lurah milik wanita cantik yang kegersangan itu.Puan Azah mendiamkan diri seketika menikmati kepadatan batang ku yang terhunus tegak di dalam lubangnya sambil aku juga menikmati kehangatan kemutan lubang pantatnya. Dia memulakan henjutan perlahan lahan-mungkin untuk menikmati kepadatan batangku yang di kemut ketat lubang pantatnya dan aku menambah kenikmatan kemutan itu dengan menujah lebih dalam lagi..uh uh uhh uhhh uhhhh uhhhhh ahhh ahhhh emmm isshhhh issshhhh..erangan Puan Azah semakin kuat dengan henjutan dan tujahan bersilih ganti mengiringi aksi kami berdua…semakin hangat dan lembab aku rasakan dalam lubang pantat Puan Azah .batangku tenggelam timbul di henyak Puan Azah yang menggoyangkan pinggangnya semakin laju sambil tangannya menongkah didadaku.aku terus meramas kedua buah dada yang beralun mengikut henjutan Puan Azah. Sekali sekala Puan Azah menghentikan henjutan nya untuk mengambil nafas akibat kepenatan ghairah yang makin memuncak…dan menyambung henjutannya semakin laju dengan nafas turun naik….semakin laju di tambah erangan keghairahan…..ahhh.ahhh..uhhh..uhhhhh..emmmmm ahhhhhhh I, I…urghhh……..I…… ….dah..dah….takkkkk tahannn ohhhhhhh.urmmmmm…urghhhh…tubuh Puan Azah bergetar getar kekejangan dek memuncaknya nafsu keghairahannya yang sekian lama terpendam dalam diri wanita ayu ini…dan batangku di kemut lebih ketat berserta kehangatan lubang pantat yang lembab dengan air kemuncak syahwat Puan Azah. Aku memeluk erat Puan Azah yang menindihku dan membiarkan dia seketika menikmati kemuncak syahwatnya diatas ku…batangku masih lagi terendam padat dan hangat di dalam lubang pantatnya. Keharuman wangian krim Puan Azah semakin menusuk harum bercampur aroma tubuh ghairahnya..Dia membisik lembut ditelingaku…Sedappppnya…..mmmmm sssssedapppp,”” Aku jilat telinga Puan Azah dengan hujung lidahku membuatkan dia mengerang erggghhhh, ergghhhh ohhhhh sssedaappp nya sayang!!!!! Selepas membiarkan seketika untuk dia menikmati kemuncak syahwat, aku angkat Puan Azah dan membaringkan dia di sebelahku. “Plop””Batangku yang tadi masih tegak terendam dalam lubang pantatnya terkeluar bila Puan Azah membaringkan tubuh gebu yang kembali normal selepas kejang dalam nikmat sebentar tadi ….Puan Azah tersenyum kepuasan menarik lengan ku untuk menindih nya pula…. Aku bangun mengiring di sebelah Puan Azah dan mencium mesra pipi dan dahi Puan Azah.Dua buah dada yang terdampar mekar aku usap dan kulum puting yang menonjol silih berganti…Puan Azah menggeliat kecil sambil meramas ramas tengkok dan rambut ku…. “ Giliran I pula ” kataku lantas naik menindih Puan Azah..terpancar senyuman penuh ghairah Puan Azah yang membuka kangkangan nya luas menanti tujahan batang keras ku.. Dia menggeliat “mmmppphhhhh”” bila lidahku liar menggentel puting buah dadanya satu persatu.. tangan Puan Azah mengusap usap belakang ku di ikuti erangan ghairah manja “”” hmmmm cepatlahhhh sayang,, I nak lagi you punya….””kini tangannya mencari batangku untuk di halakan ke lubang pantatnya ….aku tahan tekanan kaki Puan Azah yang merangkul pinggang ku untuk meminta supaya aku segerakan tujahan ke dalam pantatnya…” hmmmm,, cepatlah…” pinta Puan Azah dengan suara ghairah . “Ohhhh, mmmph mmphh!! Aku semakin turunkan bibirku dari kuluman di buah dada ke bahagian pusat dan seterusnya ke celah kangkangan Puan Azah.Aku jilat lurah basah itu dengan hujung lidah sambil sekali kala mengulit biji kelentitnya..ini membuatkan Puan Azah tersentak sentak dan terjerit halus “ohhhh, ummmphh, arghhhhhh,, essshhhh sedaaappp!! Kakinya turut bergetar getar bila aku julurkan lidahku ke dalam lubang pantatnya..Alur yang tadi lembab bertambah basah dan tembam….Puan Azah terus mengeliat dan meraba raba belakang ku. .””Sayaaaaangggg, I, I,…I dah tak tahannnnn sssedappppnya”” semakin kuat rengekkan Puan Azah semakin laju aku terus mengulit biji kelentitnya dengan hujung lidah sambil jari ku mengusap usap antara kedua bibir faraj.. ohhhh, oh,ohhhh ohh..Puan Azah semakin menggelinjat..kakinya kini di rangkulkan di belakang badanku..aku semakin melajukan gentelan hujung lidah di biji kelentit Puan Azah sehingga akhirnya dia tiba tiba kejang sekali dengan jeritan halus panjang“ohhhhhhhh sedaaaaaaapppnya sayangggggggg!!! Arghhhhhh!!!! Emmmphhh” Pautan kaki Puan Azah di belakang ku semakin kuat dan ramasan tangannya di rambutku semakin kemas..””ummmphhhhh, emrmmpph”” Puan Azah menikmati kemuncak ghairah sekali lagi dan aku biarkan sebentar Puan Azah menikmatinya sekali lagi, hujung lidah ku biarkan di celahan bibir faraj yang semakin basah dengan cairan likat..Puan Azah perlahan lahan merungkaikan pautan kaki di belakang ku, aku hulurkan lagi lidah ku ke biji kelentit nya yang membuatkan dia menggeliat manja.. ”Sayang!” Puan Azah memanggil ku manja sambil menarik muka ku rapat ke wajah nya yang terpancar kepuasan..Aku menatap wajah Puan Azah ..” Hmmm” aku tindih badannya untuk mengucup bibir nya..kami melekap rapat..kedua buah dada kenyal Puan Azah menongkah lembut dadaku” I puas sayang”.. bisik Puan Azah sambil membelai pipiku dengan manja..aku angkat muka ku dan mencium pipi Puan Azah. Aku biarkan tangan Puan Azah yang merayap di antara badan ku cuba mencapai batang ku yang masih keras tegang..dia menggegam erat sambil cuba mengarahkan batangku ke celah kangkangan nya yang becak … ”I nak lagii”’ pintanya manja… aku angkat punggung ku sedikit dan halakan batangku tepat di tepi bibir faraj tapi tidak meneruskan terjahan ke lubuk nikmat milik Puan Azah..ermmm, cepat lahhhh, I nakkkki…”” Puan Azah terus merengek manja sambil kakinya memaut pinggangku menekan batangku untuk masuk kedalam lubang pantatnya..aku senyum mengusik tapi perlahan lahan memasukkan kepala batang ku ke dalam lubang pantat penuh nikmat itu..””argghhhhh””” halus jeritan Puan Azah bila kepala batangku mulai masuk menerobos lubang pantatnya perlahan lahan..masih terasa kemutan bibir faraj Puan Azah terasa mengepit batangku..aku rasa dah lama lubuk nikmat Puan Azah tak di terokai sesiapa. Masih ketat dan kuat kemutannya lagi walaupun Puan Azah sudah berumor 30-an…perlahan lahan aku mulakan tusukan seinci demi seinci di iringi erangan nikmat Puan Azah mmmmmmmmm…..ahhhhaahhhhhhhhhhhhhhh hingga sampai ke pangkal” Puan Azah mengerang merasai nikmat tusukan batang ku yang kini menujah dalam di lubuk nikmat nya. Aku mulakan henjutan secara konsisten menikmati kemutan ketat lubang pantat Puan Azah; hangat dan lembab di iringi suara mengerang Puan Azah semakin laju “” erghh, erghh,mmphh, mmmph, urghh, urghhh ssedappnya “’eermmmm emmm emmm””” .. Puan Azah menggeliat-liat sambil mengangkat angkat pinggang nya untuk menemukan lubok nikmatnya seirama bila aku terus menusuk batang padatku keluar masuk .Puan Azah yang semakin khayal dalam nikmat bathin mencapai tangan kananku dan meletakkan ke buah dadanya meminta aku supaya terus meramas sambil menusuk batangku. “”SSSaayannggg, ssssedapp, henjut laju lagiiiii”” aku terus menusuk dengan laju lagi…ahhh ahhh ahhh ahh ahh emmm, emmm emmm tangannya terus memegang lengan ku.. dia membuka kangkangan seluas mungkin, semakin banyak air nikmat Puan Azah terbit dari rekahan faraj.. aku terasa semakin sempit lubang pantat Puan Azah….dan tiba tiba satu jeritan halus kepuasan Puan Azah oohhhhhhhh ohhhhhhh ohhhhhh, mmmmm mmmmphhh sedaapppppnya…serentak itu terasa semakin hangat batangku yang terendam jauh dalam lubang pantat Puan Azah … Kini hampir sepuloh minit aku masih menghenjut dan batangku semakin berdenyut denyut..aku terus meramas buah dada kenyal dan montok itu..Puan Azah masih menikmati kemuncaknya sekali lagi.matanya semakin kuyu dan aku semakin terasa khayal sehinggalah…. .arghhhhhhhhhhhhh, ummmmmmmphhhhh, shhhhhhhh ohhhhhh Azahhhhhhhh…..pancutan air mani ku deras di dalam lubang pantat Puan Azah yang juga menjerit halus “mmmmmmphhhh, ,,sssssedaaappp sayaaaannnngg”” Tubuh kami serentak kejang dan aku menindih rapat Puan Azah yang masih menggeliat mengangkat angkat punggung nya merapatkan lagi pertemuan batang ku dengan lubuk nikmatnya….. Kami terdampar dalam pelukan..diam dengan nafas kencang kedua duanya….. Setelah kendur kejangan tubuh ku, aku angkat muka ku dan mencium dahi Puan Azah yang di percik peluh kepuasan.Dia membalas member kucupan ke pipiku sebelum kami sekali lagi bertaut bibir dengan bunyian ciuman..” I puas sayang!” kata Puan Azah tapi masih kemas mengemut batangku dalam lubang pantatnya…Aku senyum sambil bangkit dari memnindihnya lantas baring di sebelah. Puan Azah mengiringkan badanya untuk memeluk ku…Aku mengusap usap tubuh gebu Puan Azah ambil meneruskan kucupan kucupan kecil di wajahnya…Kami terdampar keletihan puas..” Sayang, I puas…tapi nak lagi!!! Puan Azah membisik nakal sambil mencapai batang ku sekali lagi!

    like-tetek-36

    Kisah isteri orang

    sahak-jenal

    Wow…rasa teruja, best sangat2 🍑😋😋