pemburubetina77

    ADIK LIWAT BONTOT KAK FARA 😩

    SEKADAR FANTASI🥵

    Cerita ni berlaku masa aku umur 14 tahun. Masa tu aku mmg inoccent gila, melancap pon aku tak reti, nk ckp dkt perempuan lg takut. Kakak aku yg second ni nama dia Fara. Aku suka tgk akak ni aku ni sebab dia cantik lps tu body dia montok. Dah mcm milf padahal masa tu umur dia baru 22.

    Kak Fara perasan yg aku selalu perhatikan bontot dia masa jalan and aku selalu skodeng dia mandi. Sebenarnya dia la punca nafsu aku sentiasa membara sampai aku gelisah kt rumah.

    Mana taknya, dalam kakak-kakak aku, yang paling menyerlah seksinya adalah Kak Fara. Dia suka pakai baju T yang singkat or singlet ketat masa kat rumah. Kadang-kadang dia selamba je pakai baju yang jarang sampai nampak kulit badan dia.

    Satu lg yg selalu buat konek aku keras, Kak Fara suka melentik depan aku. Memang nampak jelas melenggok bentuk bontot Kak Fara bila berjalan lps tu melentik pulak.

    Satu hari tu dia pakai singlet ketat warna hitam masa parents aku tkde kt rumah. Batang aku sepanjang hari terpacak dalam seluar bila dia melentikkan bontot dan menonggeng-nonggeng dkt dapur. Jadi makin sendatlah kain batik tu melekat dekat bontot.

    Aku terus lari masuk bila sebab nafsu aku mmg dh kemuncak dan aku tak tau nk buat apa.

    Aku nangis dlm bilik dan tiba2 pintu bilik aku terbukak. Kak Fara terperanjat bila tengok aku duduk dekat tepi katil dengan tak pakai seluar. Batang aku terpacak macam tiang sambil meleleh air mazi. Aku pon terperanjat bila tengok Kak Fara masuk dan cepat-cepat tutup batang aku dengan bantal.

    “Kenapa nangis ni? Lps tu bogel pulak?” tanya Kak Fara.

    Aku hanya senyap dan menundukkan muka. Kak Fara tarik dagu aku ke atas dan dia tengok muka aku yg kemerahan. Memang betul aku malu gila dengan Kak Fara masa tu.

    “Adik dah mimpi basah tak?” tanya dia. “Mimpi basah tu apa kak?” jawabku. Kak Fara tau yg aku ni belum baligh lg so mmg patut la aku tak tau mcm mana nk lepaskan nafsu aku ni.

    “Meh akak ajar adik mcm mana hilangkan stim batang ni” ujarnya sambil mengalihkan tangan aku dan mencapai pelir aku yg keras.

    “Tebalnyaa batang adik, bengkok pulak tu ermm” ucapnya yg makin horny bila pegang batang aku.

    Lps tu Kak Fara berdiri depan aku. Dia lentik-lentikkan bontot masa nk ikat rambut dekat depan cermin. Berdenyut batang aku meronta mintak dilancapkan.

    “Hehe air mazi adik keluar tu..suka tgk bontot akak eh? tanya Kak Fara. Aku hanya menangguk kerana masih lg malu berbogel didepan kakak kandung ku. Kak Fara pegang batang aku dan dia goncang perlahan sambil tu tangan dia usap2 telur aku.

    “Arghh akak sedapnya akak buat mcm tu” desah aku bila batang aku yang keras tu bergegar kena lancap.

    Kak Fara berlutut di lantai dan berdiri mengiring di hadapan aku. Dia saja nk aku tengok body dia dari tepi. Dia tarik tangan aku dan letak dekat bontot pejalnya. Aku ramas bontot Kak Fara.

    Batang pelir aku yg bengkok makin keras. Lubang kencing aku dah makin banyak keluarkan air mazi.

    (Puihhh) Kak Fara ludah batang aku dan jilat air mazi aku yg meleleh di lubang kencing. Nafas aku kencang bila batang aku dilancapkn laju sambil mulutnya menyedut kepala konek aku.

    “ARGHHH NAK BONTOT KAK NGAH!!!” jerit aku dan menyembur air mani pertama aku ke dunia. Pancutan tu terkena dkt muka Kak Fara dan ada jugak disembur masuk dlm mulutnya.

    Sejak hari tu, Kak Fara makin ketagih nk lancapkan batang aku. Selalunya Kak Fara akan hisap batang bf dia. Sejak Kak Fara single, aku la jd pelepas gian dia. Dia suka bila aku pancut di muka tp paling aku favorite dkt celah bontot dia. Aku akan gesel batang celah bontot Kak Fara sampai terpancut.

    Masa aku form 4, Kak Fara dpt tawaran sambung master di UK. Aku mmg sedih gila masa tu sbb kitaorg mmg rapat and aku akan rindukan bontot dia.

    Malam sebelum dia berangkat ke UK, Kak Fara pakai baju kebaya kuning yg sendat. Dia sengaja telanjang depan aku dan masa dalam keadaan telanjang tulah Kak Fara lentikkan bontot masa nak sarungkan kebaya tu ke badan.

    Terpacak batang aku dalam boxer. Bila dia dah pakai kebaya tu, terbeliak mata aku tengok body akak aku.

    “Bangun dik” ucapnya lembut dan dia tarik aku berdiri bersama. Masa tu 1st time, kami berdua berpelukan dan beromen malam tu. Aku cium bibir dia puas, jilat leher dia dan ramas teteknya yg berbalut kebaya ketat tu.

    Kak Fara lancap batang aku dan aku ramas body dia, terutamanya di bahagian bontot. Aku tekan2 batang dkt perut Kak Fara yg berbalut kebaya satin.

    (Pappp!!) aku tampar bontot lentiknya.

    Kak Fara tarik aku naik ke katil dan berpelukan sambil baring. Lepas tu dia selak kain satin tu dan menonggeng atas katil mcm betina sundal.

    “Akakkkkk..adik sayang akak.” ucap aku. Kak Fara tarik kepala aku ke bontot dia.

    (Slrupp slruppp) aku jilat celah bontot Kak Fara dari lubang bontot sampai ke pepeknya. Aku cium puas2 bontot bulatnya sambil layan bau buritnya.

    Aku jilat puas2 lubang bontot Kak Fara, lidah aku tolak2 dlm lubang jubonya yg ketat tu. Terkemut kemut jubo Kak Fara kene asak dgn lidah aku. Aku cium pepek tembam dia dan mula menjilat pepek subur dia.

    “Arghh fuckk adik sedapp dik..main lidah kt bijik akak” desahnya sambil menekan kepala aku dgn kuat kt pepek nya.

    Sangkaan Kak Fara salah. Dia ingat aku hanya nk jilat bontotnya. Paling teruk pun akak gesel batang kt bontot.

    “Ehh adik nk buat apa tu??” tanyanya risau apabila aku tekan kepala konek aku di lubang bontotnya. “Jangan liwat akak dikkk..pliss no adikk..not my ass adikk” rayunya.

    pemburubetina77

    Batang pelir aku melentik-lentik tegang. Aku menenyeh-nenyeh kepala koneknya ke lubang bontot Kak Fara yg rapat tu.

    Kak Fara mengesot-esotkan bontotnya untuk mengelakkan batang konek aku. Aku pun memeluk peha Kak Fara untuk mengekang pergerakannya.

    Dengan sekali tekan, terbenam kepala batang aku dlm bontot Kaka Fara. “Arghh fuckkk sakit!!” rintihnya. Kak Fara menjerit sebab sakit dan terperanjat. Dia cuba tarik badan supaya batang aku tertanggal keluar tapi aku cepat-cepat tarik rambut dia sampai Kak Fara tak boleh gerak.

    “Urgghh urghhh ketatnya bontot ni” desak aku sambil tekan batang lg dalam.

    (Pap pap pap) batang aku hentak jobo akak aku dgn betul2 gila. Aku dah tak pikir apa dah yg penting aku dpt rasmikan lubang bontot dia. Aku cabut batang aku dan ludah lubang bontot dia.

    “Arghh dah la tu dik..akak sakit!!” rayu Kak Fara yg mengharap aku berhenti. Aku santak lubang bontot dia yg licin tu sampai bulu batang aku mencecah bontot nya.

    Batang pelir aku betul2 dah sampai pangkal jubonya dan aku lajukan henjutan sambil tampar bontotnya.

    “Ohhhh fuckkk sedapnyaa dikkk” desah Kak Fara yg makin horny bila aku urut pepeknya. Batang aku masih lg bekerja keras menghenjut bontot akak kandung ku.

    “Urghhh urghh adik sayang akak!!” kataku sambil menujah bontot lentiknya. Kak Fara kemut jubonya sekuat hati kerana geram dgn tindakan aku.

    “Arghhh amik kau..nk sgt kan fuck bontot akak.” rengek Kak Fara sambil mengemut kuat batang pelir bengkok aku.

    Bibir bontot Kak Fara melekap kemas di sekeliling batang pelir aku. Tangan aku meramas-ramas daging bontot Kak Fara. Ditampar-tamparnya daging gebu bontot betina lentik ni sampai kemerah-merahan.

    Aku semakin laju mengepam batang pelir ke lubang jubo Kak Fara. Aku memutar-mutarkan batang pelir menyebabkan bibir lubang bontot Kak Fara kembang kuncup cuba untuk mencengkap pelir aku.

    “Arghhh fuckkkk senak siall!!!” jerit Kak Fara bila aku santak pelir aku sedalam dalam.

    Kantung telur aku terasa perit dan panas menandakan air mani aku sedang mengelegak untuk disemburkan.

    “Arghh akak..adik nak pancut!!!” rayu aku. “Arghh shit pancut dalam bontot akak sayang!!!” arah Kak Fara.

    Batang pelir aku semakin ganas menutuh lubang bontot Kak Fara. Kaki Kak Fara sudah hampir kejang. Tidak pernah dia bersetubuh dalam posisi sesedap ni. Lebih2 bila berzina secara sumbang mahram.

    “Arghhh fuckkkk adik pancut!!!” desah aku sambil memancutkan air benih dalam jubo Kak Fara. Air mani aku menembak jauh ke dalam lubang bontotnya.

    Lepas Kak Fara balik dari UK, dia semakin gila kepada adik kandung sendiri dan aku pun begitu juga. Hampir setiap hari kitaorg berzina dan lubang bontotnya mantain ketat walaupun bukan aku sorang je yg pakai.